تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۴۰۲۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف بیش از 2 میلیارد ریال برنج قاچاق در اندیمشک
با تلاش ماموران انتظامی ، سه دستگاه خودرو تریلر در اندیمشک حامل بیش از 60تن برنج خارجی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال توقیف و محموله آن ضبط شد
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی ، سه دستگاه خودرو تریلر در اندیمشک حامل بیش از 60تن برنج خارجی به ارزش بیش از دو میلیارد ریال توقیف و محموله آن ضبط شد.

سرهنگ سید محمد صالحی در این ارتباط توضیح داد:در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، ماموران انتظامی ایست و بازرسی 'پل زال' حین کنترل خودروهای عبوری در محور اندیمشک - خرم آباد به سه دستگاه کامیون تریلر مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آنان را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از سه کامیون توقیفی، 60 تن و 200 کیلوگرم برنج قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش دو میلیارد و 490 میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این ارتباط سه متهم دستگیر و کامیون های آنان نیز توقیف شده بیان کرد: مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس استان با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان کماکان ادامه دارد.

در سال جاری برنج ، چای ، وسایل خانگی و سرمایشی ، قطعات خودرو و لاستیک بیشترین حجم کشف محموله های قاچاق در خوزستان بوده است.

اغلب کالاهای قاچاق که به خوزستان سرازیر می شود از کشورهای حوزه خلیج فارس به خصوص امارات متحده عربی و کویت بارگیری می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار