تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۴۰۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقام کار دست ویسی داد؛
عبدالله ویسی از رقص تا بیمارستان!
دو گل سپاهان طی دو دقیقه رقم خورد تا عبدا.. ویسی از فرش به عرش برود و شادی مفرط از انتقام کار او را به بیمارستان بکشاند.
در هفته های اخیر نام یک تیم بیش از سایر تیم‌ها در فوتبال ایران به گوش می رسد؛ نفت تهران. این تیم در فصل جدید لیگ برتر با حضور علی دایی روی نیمکت به یکی از خبرسازترین تیم های ایران تبدیل شده است.

هنوز چند روز از دیدار انتقامی علیرضا منصوریان از نفت تهران و علی دایی نگذشته بود که نفت تهران پس از 19 روز دوباره به نقش جهان رسید؛ یعنی همانجایی که جلو دیدگان 40 هزار نفر هوادار زردپوش تیم سپاهان را از رسیدن به فینال بازداشته بود و بازیکنان این تیم در چمن ورزشگاه نقش جهان به شادی پرداخته بودند.

شاید این دیدار به اندازه نیمه نهایی جام حذفی برای هر دو تیم اهمیت نداشت، اما به وضوح از مصاحبه های پیش از آغاز این دیدار می شد فهمید که سپاهانی ها برای انتقام به این دیدار پا خواهند گذاشت.
دیدار دو تیم برخلاف بازی قبلی بدون حضور علی دایی و فریادهای آشنای او در کنار زمین دنبال شد و سرمربی سپاهان همتای خود را در کنار زمین نمی دید.

 

نیمه اول جدال دو تیم با تسلط تیم نفت تهران بر میزبان خود یعنی سپاهان همراه بود و گل توحید غلامی با ضربه ای از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید؛ بازیکنی که در دیدار نیمه نهایی جام حذفی در صحنه ای مشکوک که جنجال های زیادی نیز به همراه داشت اخراج شده بود و پس از این گل به نظر می رسید تیم سپاهان در حال قبول دومین شکست پیاپی طی 19 روز از نفتی هاست.

 


اما در نیمه دوم ورق برگشت و طوفان 2 دقیقه ای شاگردان ویسی همه چیز را دگرگون کرد؛ ابتدا خرید تازه وارد سپاهانی ها یعنی مسعود حسن زاده روی فرار زیبای مهرداد محمدی از سمت چپ خط دفاعی نفت با یک بغل پای زیبا توپ را روی زمین به گوشه دروازه طهماسبی فرستاد و درست یک دقیقه بعد طلایی پوشان بار دیگر روی یکی از تاکتیک های اصلی خود در این فصل به گل رسیدند؛ یعنی ارسال های بلند به پشت مدافعین و استفاده از سرعت و هوش بازیکنان تهاجمی؛ احسان حاج صفی پنجمین پاس گل خود (دومین پاس گل از زمین خودی) را به پشت مدافعین ارسال کرد تا حال عبدالله ویسی را دگرگون کند.

2 گل طی 2 دقیقه کافی بود تا عبدالله ویسی سرمربی زردپوشان که از دقیقه 30 شعارهای هواداران را علیه خود و تیمش تحمل کرده بود، از شادی مفرط به هوا بپرد و به رقص و پایکوبی بپردازد تا همه فشارهای داخل سینه اش را تخلیه کند؛ شادی گلی که حتی پس از قهرمانی او با استقلال خوزستان هم دیده نشده بود. چند ثانیه پس از ثبت گل دوم نشانه های افت فشار در چهره سرد سرمربی سپاهان به وضوح دیده می شد؛ مشکلی که در دیدار برابر پدیده نیز او را از شرکت در کنفرانس خبری پس از پایان بازی منع کرده بود. ولی این بار فرق می کرد و خوشحالی مفرط از انتقام، ویسی را راهی بیمارستان کرد.

 

 

 

ویسی به بیمارستان منتقل شد و نتوانست در شادی پس از پایان بازی همراه مردانش باشد ولی خیالش راحت است که انتقام شکست در نیمه نهایی جام حذفی را گرفته و دوباره دایی و شاگردانش در نقش جهان به شادی نپرداخته اند./ورزش3


:
:
:
آخرین اخبار