تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۴۰۲۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان تاکید کرد:
لزوم ارائه گزارش عملکرد ادارات شادگان به مردم
معاون فرماندار شادگان برلزوم اطلاع رسانی شفاف و ارائه گزارش عملکرد ادارات این شهرستان به مردم تاکید کرد
خوزنیوز: معاون فرماندار شادگان برلزوم اطلاع رسانی شفاف و ارائه گزارش عملکرد ادارات این شهرستان به مردم تاکید کرد.
 
 به گزارش خوزنيوز؛ نعمت اله آلبوغبیش در جلسه ستاد صیانت ازحقوق شهروندی و ترویج و گسترش فرهنگ حجاب وعفاف شهرستان شادگان برلزوم افزایش رضایتمندی مردم تأکید کرد و اظهاركرد: پایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی برمردم استوار است و مقررات کشور برمحوریت نظام اسلامی با تأکید بررعایت حقوق شهروندی می چرخد.

وى با اشاره به آیات قرآنی ، احادیث ائمه ، قانون اساسی جمهوری اسلامی و فرمان هشت ماده ای بنیان گذار جمهوری اسلامی که همگی بیانگر اهمیت حقوق مردم بوده و برلزوم رعایت حقوق شهروندان تأکید می کنند افزود: مردم ما همواره درهمه صحنه های مذهبی ، ملی و غیره درحمایت ازنظام ، انقلاب ، اسلام و رهبری سنگ تمام می گذارند و درمقابل مسئولین و کارکنان ادارات موظفند درجهت افزایش رضایت مردم با تلاش مضاعف ، حقوق شهروندان را رعایت کنند.

آلبوغبیش درادامه با تأکید برلزوم اطلاع رسانی شفاف و ارائه گزارش عملکرد ادارات به مردم ، اطلاع داشتن مردم ازعملکرد مسئولین را جزء حقوق شهروندی عنوان کرد و گفت: باتوجه به تأکید بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری کلیه ادارات شهرستان ملزم به ارائه عملکرد در بازه های زمانی مختلف و اطلاع رسانی شفاف به مردم هستند.

وی درپایان یادآور شد: بازرسان ستاد صیانت استان و شهرستان بصورت محسوس و غیرمحسوس ازکلیه دستگاههای اجرایی شهرستان بازدید و نظارت می کنند و دستگاههای اجرایی مکلفند مصوبات جلسات ستاد صیانت ازحقوق شهروندی و ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و مفاد دستورالعمل مربوطه را اجرا و رعایت نمایند و با تشکیل مستمر جلسات ستاد صیانت درادارات ، حقوق شهروندان را به بهترین شکل ممکن رعایت کنند.

به گزارش خوزنيوز؛ در این جلسه مقرر شد نمایشگاه تصویری در رابطه با رعایت حقوق شهروندی و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف دربهمن ماه جاری توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شادگان راه اندازی می شود.
:
:
:
آخرین اخبار