تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۴۰۲۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از ابتدای سال جاری تاکنون
۲۵ میلیون و ۹۰۶ هزار مرسوله در خوزستان جابه‌جا شد
مدیرکل پست خوزستان با اشاره به جذب و فعالسازی بیش از ۱۰۰ فروشگاه اینترنتی گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از ۲۵ میلیون و ۹۰۶ هزار مرسوله جابه جا شده است
مدیرکل پست خوزستان با اشاره به جذب و فعالسازی بیش از ۱۰۰ فروشگاه اینترنتی گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از ۲۵ میلیون و ۹۰۶ هزار مرسوله جابه جا شده است.

مهران حموله درباره تجارت الکترونیکی و مرسولات اینترنتی اظهار داشت: بازار الکترونیکی شرکت ملی پست با ترویج خرید و فروش اینترنتی و جذب فروشگاه‌های الکترونیکی گامی موثر در کاهش ترافیک شهری و آلودگی‌ها همچنین صرفه‌جویی در منابع و وقت مردم در کنار رونق اقتصادی برداشته است.

وی افزود: واحد تجارت الکترونیکی پست استان خوزستان نیز در این راستا نسبت به جذب و فعالسازی بیش از 100 فروشگاه اینترنتی اقدام کرده و ماهانه به صورت تقریبی 36هزار مرسوله خرید و فروش اینترنتی را به دست خریداران می‌رساند.

مدیرکل پست خوزستان با اشاره به ترافیک مرسولات اینترنتی در امسال بیان کرد: ترافیک مرسولات اینترنتی در 9ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 30درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال بیش از 25 میلیون و 906 هزار مرسوله جابه جا شده است، به باجه‌های ارائه دهنده کارت ملی هوشمند اشاره کرد و گفت: تعداد باجه‌های کارت ملی هوشمند در سطح استان 180 باجه است که در 9 ماهه امسال 405هزار و 991 نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده‌اند.

حموله با اشاره به اینکه در این مدت 192 هزار و 411 کارت ملی هوشمند توزیع شده است، عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات مثبت شرکت پست راه‌اندازی صندوق‌های هوشمند است که در خوزستان نیز صندوق‌‌های هوشمند به صورت پایلوت در شهرستان سوسنگرد راه‌اندازی شده است.

وی درباره سرویس امانت تصریح کرد: سرویس امانت پست استان خوزستان  در 9 ماهه امسال 131 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار