تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۲۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توقیف 2 خودرو با 180میلیون ریال خلافی در خوزستان
2 دستگاه خودروی سواری پژو 405 و سمند با بیش از 180 میلیون ریال خلافی در جاده های استان خوزستان توقیف شدند
رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: 2 دستگاه خودروی سواری پژو 405 و سمند با بیش از 180 میلیون ریال خلافی در جاده های استان خوزستان توقیف شدند.

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود:ماموران پاسگاه پلیس راه سربندر - اهواز هنگام کنترل وضعیت تردد خودروها در محور هندیجان - دیلم' یک دستگاه خودروی پژو 405 را به علت مغایرت پلاک عقب و جلو متوقف کردند.

وی گفت: پس از توقف خودرو با انجام استعلام و بررسی های لازم مشخص شد این خودرو دارای 146 مورد تخلف به مبلغ 113 میلیون و 600 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

رئیس پلیس راه خوزستان در با تاکید بر اینکه به استناد تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرویی که خلافی آن به 10میلیون ریال برسد توقیف می شود گفت: این خودرو از ادامه مسیر منع و تا پرداخت خلافی، روانه توقفگاه شد و راننده خودرو به علت استفاده از پلاک غیر مجاز به مراجع قضایی معرفی شد.

همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری سمند با 70 میلیون ریال خلافی در خرمشهر خبر داد.

سرهنگ قاسم قدرتی افزود:ماموران تیم گشت پلیس راهور خرمشهر در اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز و روان سازی ترافیک در سطح شهر ، یک دستگاه خودرو سواری سمند را به دلیل ارتکاب تخلف رانندگی توقف کردند.

وی اظهار کرد:با استعلام از سامانه تخلفات ، مشخص شد این خودرو دارای 148 فقره تخلف حادثه ساز به مبلغ 70 میلیون ریال است که بلافاصله به توقفگاه منتقل شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و صبور بودن در هنگام رانندگی، پلیس را در انجام وظایف خود یاری کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار