تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۱۴۰۲۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرگردانی مسافران پرواز زاگرس در فرودگاه دزفول
مسافران پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس از نخستین ساعات روز شنبه با لغو پرواز و در بسته ترمینال فرودگاه دزفول سرگردان شدند
مسافران پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس از نخستین ساعات روز شنبه با لغو پرواز و در بسته ترمینال فرودگاه دزفول سرگردان شدند.

نماینده فرمانداری دزفول در فرودگاه این شهر صبح شنبه با انتقاد از بی نظمی شرکت هواپیمایی زاگرس و پاسخگو نبودن این شرکت افزود:شرکت هواپیمایی زاگرس پرواز صبح روز شنبه را به دلیل نامعلوم و بدون اطلاع رسانی به مسافران لغو کرده است.

فرهاد جاموسی با اشاره به سرگردانی مسافران از حوالی ساعت پنج بامداد در مقابل در بسته ترمینال فرودگاه دزفول اظهار کرد: شرکت هواپیمایی زاگرس که از هفته گذشته پروازهای خود را در مسیر تهران به دزفول و بالعکس برقرار کرده از نخستین روزهای فعالیت به دلیل بی نظمی مسافران را با مشکل مواجه کرده است.

وی همچنین از دایر نشدن دفتر نمایندگی شرکت زاگرس در فرودگاه دزفول انتقاد کرد و گفت: این امر موجب شده تا در مواقعی که پروازهای این شرکت به هر دلیلی لغو و یا با تاخیر انجام می شوند کسی پاسخگوی مسافران نباشد.

جاموسی همچنین با اشاره به گله مندی مسافران پرواز هواپیمایی زاگرس که از بسته بودن در ترمینال فرودگاه دزفول انتقاد داشتند گفت:متاسفانه به دلیل بسته بودن درب ترمینال فرودگاه مسافران این پرواز که بعضا افراد مریض ، کودک خردسال و افراد کهنسال نیز در بین آنها وجود داشت ساعت ها در هوای سرد در بیرون از ترمینال سرگردان شدند.

مدیر فرودگاه دزفول نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از ناهماهنگی شرکت هواپیمایی زاگرش گفت:این شرکت هواپیمایی با مدیریت فرودگاه دزفول هماهنگی ندارد.

علیرضا آئینی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی زاگرس در آخرین ساعات جمعه شب لغو پرواز تهران - دزفول و بالعکس را از طریق فاکس به فرودگاه دزفول اعلام کرده افزود: شرکت هواپیمایی زاگرس موظف بود لغو پرواز را از طریق شماره تلفن مسافران به آنان اطلاع رسانی کند که اینکار را انجام نداد.

وی همچنین در خصوص علت بسته بودن درب ترمینال فرودگاه دزفول افزود: از آنجا که پیش بینی می شد شرکت هواپیمایی زاگرس مسافران را در جریان لغو پرواز قرار داده لذا ترمینال فرودگاه دزفول یک ساعت قبل از پرواز بسته ماند اما به حراست فرودگاه اطلاع داده شده بود تا به مسافرانی که در جریان لغو پرواز دزفول - تهران نیستند
اطلاع رسانی کند.

نخستین پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس در حالی 30 دی ماه از دزفول - به تهران انجام شد که هواپیمای این شرکت تعدادی از مسافران این پرواز را جا گذاشت.

در هفته 20 پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه دزفول انجام می شود.

فرودگاه دزفول تنها فرودگاه منطقه شمال استان خوزستان می باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار