تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۴۰۳۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای همدردی با جامعه آتش نشانان:
کمپین «من هم آتش نشانم» در خوزستان راه اندازی شد
به منظور ابراز همدردی با جامعه آتش نشانان کمپین «من هم آتش نشانم» در استان خوزستان راه اندازی شد
به منظور ابراز همدردی با جامعه آتش نشانان کمپین «من هم آتش نشانم» در استان خوزستان راه اندازی شد.

از روز گذشته تاکنون پیامکی تحت عنوان کمپین «من هم آتش نشانم» در سطح فضای مجازی دست به دست می چرخد و مردم از شهرهای مختلف استان با نوشتن نام خود در پایان این پیامک د ارسال آن برای سایر دوستانشان آنها را برای دعوت به این کمپین فرا می خوانند.

در متن این پیامک آمده است: بیایید بابت عرض خسته نباشید به عزیزان آتش نشان و به احترام شهدای حادثه پلاسکو، با آنها همراه شویم و ثابت کنیم به جز تاسف خوردن، عکس سلفی گرفتن و ایجاد ترافیک، کارهای دیگری هم بلدیم.

در ادامه این پیامک چنین آمده: آری برادر و خواهر ایرانی ام اگر قصد داری با جامعه آتش نشانان همدردی کنی و ثابت کنی که شعور و شخصیت ما بیش از هیجانات کاذب است، بیا دست در دست خانواده داغدار آتش نشان و همکاران آنها در سراسر کشور بگذاریم و به هم قول دهیم که «مواد منفجره چهارشنبه سوری را تحریم کنیم»، باور کنیم ما خودمان سنت ها و روشهای زیباتر و جذاب تری برای اجرای آئین چهارشنبه سوری ایرانی داریم، پس بیا کاری کنیم که عزیزان آتش نشان به جای آماده باش در خیابانها، در کنار خانواده خود باشند، حالا اگر واقعا می خواهی با آتش نشانان کشورمان ابراز همدردی کنی، نام و نام خانوادگی ات همراه با ذکر نام شهرتان را به لیست اضافه کن و این پیام را منتشر و دیگران را به این کمپین دوستداران اصلاح فرهنگ ایرانی دعوت کن.

 در حادثه ساختمان پلاسکو تهران در روز پنجشنبه سی ام دی ماه امسال، تعدادی از نیروهای آتش نشان که برای امداد رسانی به درون این ساختمان رفته بودند، پس از فرو ریختن این ساختمان در طبقات زیرین آن گرفتار شدند. از سوی هیات دولت امروز شنبه دوم بهمن ماه عزای عمومی اعلام شده است.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیداحمد میرسالاری از رامهرمز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
بیایید باهم چهارشنبه سوری را به شکل قدیمی برپاکنیم تاهم سلامتی خودمان اسیب نزنیم تا هم اتش نشانان ما مواد منفجره را هم خاموش نکنند
:
:
:
آخرین اخبار