تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۴۰۳۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت فرودگاه مسجدسلیمان به کجا رسید؟
به دنبال دریافت مجوز از فرماندهی کل ارتش هستیم تا بتوانیم مراحل ساخت ترمینال‌های فرودگاه مسجدسلیمان را آغاز کنیم
فرماندار مسجدسلیمان گفت:‌ به دنبال دریافت مجوز از فرماندهی کل ارتش هستیم تا بتوانیم مراحل ساخت ترمینال‌های فرودگاه مسجدسلیمان را آغاز کنیم.

علیرضا گوروئی ‌اظهار کرد: ‌در بحث ساخت ابنیه فرودگاه از جمله ترمینال‌ها با توجه به این‌که هوانیروز ایراداتی مطرح کرده بود، ‌هماهنگی‌هایی انجام‌شده تا بتوانیم عملیات ساخت ترمینال‌ها را آغاز کنیم.

وی افزود: معاونت امنیتی استان به دنبال هماهنگی با فرماندهی ارتش کشور است تا بتواند مجوز احداث ترمینال‌ها را کسب کند و به محض این‌که ایرادات مطرح‌شده برطرف شد، عملیات اجرایی ترمینال‌ها آغاز می‌شود.

گوروئی تصریح کرد: با توجه به این‌که در حال انجام هماهنگی‌ها هستیم، پس از دریافت مجوز از فرماندهی کل ارتش عملیات اجرایی ترمینال‌ها را آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اتمام و ساخت باند فرودگاه مسجدسلیمان گفت:‌ کارهای طراحی و مقدماتی برای ساخت ابنیه و ترمینال‌های فرودگاه انجام گرفته و به اتمام رسیده است و به محض دریافت مجوز مراحل ساخت آغاز خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: تجهیزات هواشناسی فرودگاه نیز خریداری شده و پس از اتمام مراحل ساخت ترمینال‌ها، با دریافت مجوزهای لازم از فرماندهی کل ارتش در فرودگاه نصب خواهند شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار