تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۱۴۰۳۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارسال 93 اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره لاله های سرخ
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت:93 اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره لاله های سرخ شهرستان اندیمشک ارسال شده است
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت:93 اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره لاله های سرخ شهرستان اندیمشک ارسال شده است.

علی بازگیر روز شنبه گفت:در بخش نمایش خیابانی 20 اثر و در بخش صحنه ای 73 اثر از استان های زاگرس نشین کشور به این جشنواره ارسال شد.

وی بیان کرد:جشنواره در بخش صحنه ای به صورت رقابتی و بخش خیابانی به صورت غیر رقابتی برگزار می گردد.

وی افزود:پلاتوی خانه هنر و استاد مهر آذین برای اجرای این جشنواره اختصاص یافته است.

بازگیر گفت:برای بخش صحنه ای 12 اثر و برای بخش خیابانی 4 اثر با نظر داوران بازبین به جشنواره راه می یابند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت:امسال افزایش صددرصدی ارسال آثار نسبت به پارسال داشته ایم و استقبال هنرمندان بسیار خوب بوده است.

وی اضافه کرد:فراخوان این جشنواره به استان های زاگرس نشین از جمله اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و همدان ارسال شده بود.

وی افزود:طبق تشخیص هیات داوران یک نمایش با موضوع دفاع مقدس به جشنواره ملی مقاومت - فتح خرمشهر و یک اثر جهت اجرای عمومی در استان خوزستان حمایت خواهد شد.

این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری انجمن هنرهای نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از 18 تا 21 بهمن ماه امسال برگزار می شود.

جشنواره نمایش لاله های سرخ اندیمشک با یاد شهدای گلگون کفن ایران اسلامی هر سال در شهرستان اندیمشک برگزار می گردد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار