تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۱۴۰۳۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
تمام مدارس کانکسی درخوزستان تا پایان سال ۹۶ جمع‌آوری می‌شوند
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه ۳۰۰ مدرسه کانکسی در مناطق مختلف خوزستان و جود دارند،گفت: براساس تصمیم شورای آموزش و پرورش تا پایان سال ۹۶ تمام مدارس کانکسی جمع‌آوری می‌شوند
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه ۳۰۰ مدرسه کانکسی در مناطق مختلف خوزستان و جود دارند،گفت: براساس تصمیم شورای آموزش و پرورش تا پایان سال ۹۶ تمام مدارس کانکسی جمع‌آوری می‌شوند.

محمد تقی‌زاده درباره تعداد مدارس کپری در خوزستان اظهارداشت: مدارس کپری در خوزستان وجود ندارد اما مدارس کانکسی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه 300 مدرسه کانکسی در مناطق مختلف خوزستان و جود دارند، افزود: مدارس کانکسی در اغلب شهرستان‌های خوزستان و در مناطق عشایری حتی در اهواز نیز دایر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: براساس تصمیم شورای آموزش و پرورش و همچنین اعلام استانداری خوزستان هنگام بازگشایی مدارس، تا پایان سال 96 تمام مدارس کانکسی جمع‌آوری می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدارس کانکسی به مدارس استاندارد روز تبدیل می‌شوند، عنوان کرد: بیشتر مدارس کانکسی دارای 1 الی 2 کلاس هستند و تعداد دانش‌آموزان این کلاس‌ها حدود 10 الی 15 نفر و در برخی کلاس‌ها 2 دانش‌آموز در حال تحصیل هستند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمال
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
محمد جان کانکس ها رو نگه دار واسه روزی که هنرستان هات از دوپایه شد سه پایه اون وقت توش کارگاه برگزار کن
:
:
:
آخرین اخبار