تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۴۰۳۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس:
ابتکار حرف واقعی نمی‌زند
نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: خانم ابتکار حرف واقعی نمی‌زند، وی چند سفر به استان خوزستان کرد اما از این سفرها هیچ نتیجه و منفعتی نصیب ما نشده است
نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: خانم ابتکار حرف واقعی نمی‌زند، وی چند سفر به استان خوزستان کرد اما از این سفرها هیچ نتیجه و منفعتی نصیب ما نشده است.

عبدالله سامری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زه‌آب‌های نیشکر را برای هدایت آنها به سمت تالاب ناصری و پس از سیفونی به کارون، مارد و خلیج‌فارس دنبال و پیگیری کردیم و در مجلس از وزرای مربوط نیز طرح سوال کردیم.

وی ادامه داد: همچنین نامه‌های متعددی به رئیس جمهور و دبیر شورای امنیت ملی ارسال کردیم اما چون گوش شنوا نبود، مجبور شدیم که برای مقام معظم رهبری نامه‌ای را بنویسیم چون که فصل‌الخطاب در اختیار ایشان است و قرار است که هفته دیگر نوشت دیگری به پیرو نامه قبلی برای ایشان ارسال کنیم، چرا که ایشان دائما کمک حال بودند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: بانک ملی، بانک رفاه، وزارت کشاورزی و برخی از موسسات از طرح نیشکر منتفع می‌شوند، اما برای خرمشهر ضرر است، یک نامه برای دادستان شهرستان ارسال و از ایشان خواستم که متخلفان را به پای میز محاکمه بکشاند.

وی بیان کرد: مدیر کل جهاد کشاورزی استان حاضر است که مردم خرمشهر متضرر شوند تا اینکه عده‌ای ضرر ببینند، این عدالت مدیریتی نیست و اجحافی در حق مردم خرمشهر است و بنده از دادستان خواستار ورود با قدرت هستم تا حق مردم خرمشهر از این موسسه‌ها گرفته شود.

سامری بیان کرد: زمین‌های غرب کارون به دلیل زه‌آب‌های نیشکر آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و اگر این زه‌آب‌ها در زمین‌ها سرازیر شود، خطر هدایت نمک با وزش باد به سوی شهر خرمشهر را داریم و این اجحافی است که توسط دولت‌های سابق و نماینده وقت پدید آمده که تحت تاثیر احزاب قرار گرفته بود.

وی با تاکید بر اینکه اکنون مسؤولان توان حل مشکل را ندارند و از مسؤولیت فرار می‌کنند، تصریح کرد: خانم ابتکار حرف واقعی نمی‌زند، وی چند سفر به استان خوزستان داشت اما از این سفرها هیچ نتیجه و منفعتی نصیب ما نشده است.

سامری در ادامه نشست خبری به انتخابات ریاست جمهوری و شورا روستا و شهر اشاره کرد و گفت: ولایی بودن اولیه شاخصه یک کاندیدا خوب است، در دولت قبلی عده‌ای رو در رو مقام معظم رهبری شدند و در این دولت در قضیه برجام به حرف مقام معظم رهبری عمل نشد و پس از چندین ماه، اکنون بحث برجام را هوا کردند.

وی با تاکید بر اینکه فصل‌الخطاب تمام امور مملکت مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: باید فرمایشات ایشان را با چشم بصیرت نگاه کنیم چون که کسی بیشتر از ایشان دلسوز نظام نیست.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس اظهار کرد: مردم خرمشهر و مینوشهر افرادی را برای شورا انتخاب کنند که در تقابل با فرماندار و نماینده قرار نگیرند، چون که در دوره گذشته بعضی از اعضا با تعصبات و تقابلات خود جلوی برخی از پروژه‌ها را گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه برخی‌ها لیاقت شورا را ندارند، بیان کرد: مردم نباید تحت تاثیر محیط و اماکن قرار بگیرند و به افراد جوان و دارای درایت رای دهند.

سامری در رابطه با استقرار دروازه‌های گمرک در ورودی‌های شهرستان عنوان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند و گمرک در امر استقرار دروازه‌های گمرک با یکدیگر اختلاف دارند و گمرک دلیل خود را عدم تکمیل دیوار و سازمان منطقه آزاد اروند نیز عدم وجود اعتبارات داخلی کافی عنوان می‌کنند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس افزود: این اختلاف و استقرار دروازه‌ها با دستور رئیس جمهور شدنی و قابل حل است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار