تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۴۰۳۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در مدارس عشایری لالی
رییس جمعیت هلال احمر لالی از اجرای طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در مدارس عشایری این شهرستان با همکاری اداره آموزش و پرورش عشایر خبر داد
خوزنیوز: رییس جمعیت هلال احمر لالی از اجرای طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در مدارس عشایری این شهرستان با همکاری اداره آموزش و پرورش عشایر خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ امیرعباس نجفی بابادی اظهار کرد: یکی از ماموریت های داوطلبان هلال احمر، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد که به همین منظور در راستای دست یابی به اهداف خیرخواهانه و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر، اقدام به اجرای این طرح کرده ایم.

وی افزود: این طرح در 12 مدرسه مناطق عشایری لالی با همکاری اداره آموزش و پرورش عشایر شهرستان اجرا شد.

رییس جمعیت هلال احمر لالی با تقدیر از تلاش های ستاد توانمندسازی جمعیت در استان بیان کرد: در این مرحله از طرح، بسته هایی متشکل از البسه، لوازم التحریر و مواد غذایی و بهداشتی مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد.

نجفی بابادی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از معلمان سختگوش مناطق محروم و کم برخوردار لالی افزود: همچنین در حاشیه اجرای طرح، خانه هلال روستای حتی به منظور پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر در شناسایی نیازمندان و اجرای برنامه های آموزش خودمراقبتی و خودامدادی افتتاح شد.   

وی اظهار کرد:این طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر که از سه سال گذشته در استان آغاز شده است، به منظور ارائه خدمت و حمایت از دانش آموزان کم برخوردار، زنان بی سرپرست، سالمندان، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، مراکز ترک اعتیاد، مردم حاشیه شهر، خانواده های زندانی و اقشار نیازمند در مناطق محروم با همکاری خیرین و نیکوکاران اجرا می شود.
:
:
:
آخرین اخبار