تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۴۰۳۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قطعی یک ماهه برق برخی روستاهای بخش چلو اندیکا
رییس شورای اسلامی روستای کمفه در بخش چلو شهرستان اندیکا گفت: برق چهار روستای این منطقه، از بیش از یک ماه پیش تاکنون قطع است
رییس شورای اسلامی روستای کمفه در بخش چلو شهرستان اندیکا گفت: برق چهار روستای این منطقه، از بیش از یک ماه پیش تاکنون قطع است.

قدرت ا...حسنوند روز یکشنبه اظهارکرد: بارها به مسئولان اداره برق و مسئولان محلی شهرستان مراجعه کردیم اما متاسفانه به بهانه خراب بودن ترانس و نبود اعتبار تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: روستاهای نپی آباد، سرچنار، لک آباد و چگا آباد در خاموشی به سر می برند و زندگی روزمره اهالی با اختلال روبه رو شده است.

رییس شورای اسلامی روستای کمفه همچنین گفت: به دلیل خاکی بودن جاده منتهی به روستا تردد به سختی و تنها با تراکتور یا ماشین های کمک دار امکانپذیر است.

وی ادامه داد:در سفر استاندار خوزستان به بخش چلو مشکلات منطقه به صورت مکتوب و شفاهی مطرح و مقرر شد یک دستگاه لودر و بیل مکانیک جاده روستا را بازگشایی کند اما متاسفانه به دلیل سهل انگاری برخی مسئولان محلی مشکلات همچنان به قوت خود باقی هستند.

بخشدار چلو شهرستان اندیکا نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت:در ابتدای بارندگی ها به دلیل اینکه اداره امور عشایر تجهیزات کافی برای بازسازی جاده های عشایری در اختیار نداشت، شرکت بهره برداری از نفت و گاز مسجد سلیمان دو دستگاه راهسازی روانه بخش چلو کرد.

هوشنگ مهمدی افزود:در همان اوایل شروع کار متاسفانه به دلایل نامعلومی و در حادثه ای، یک فرد روستایی زیر چرخ بلدوزر کشته می شود و دستگاه های شرکت نفت به مسجدسلیمان بازگشت داده شدند.

وی ادامه داد: یکی از معضلات بخش چلو وضعیت نامناسب جاده های ارتباطی است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستانی و استانی است.

وی با اشاره به مشکل قطعی برق منطقه گفت:یکی از دلیل های قطعی دراز مدت برق این منطقه نامناسب بودن جاده ارتباطی است و با پیگیری انجام شده برق منطقه به زودی وصل می شود.

رییس اداره برق شهرستان اندیکا نیز گفت: این اداره برای وصل برق منطقه کمفه آمادگی کامل دارد اما سخت گذر بودن راه ارتباطی دلیل اصلی وصل نشدن برق منطقه است.

حمید یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:با توجه به اینکه جاده منطقه کمفه فاقد آسفالت است در مواقع بارندگی به ویژه فصل زمستان ارتباط را مختل می کند و در صورت قطع برق امکان اعزام گروه اتفاقات برق وجود ندارد.

وی افزود:جرثقیل اداره برق شهرستان اندیکا هفته پیش برای وصل برق به منطقه کمفه اعزام شد که متاسفانه موفق به ورود به روستا نشد و در گل ولای فرو نشست.

رییس اداره برق شهرستان اندیکا ادامه داد: چنانچه اداره امور عشایر یا راه و شهرسازی یک دستگاه لودر برای همراهی جرثقیل سازمان برق برای تعویض ترانس معیوب تهیه کند برای وصل برق منطقه آمادگی کامل داریم.

منطقه کمفه با روستاهای سفیدار، نپی آباد،سرچنار،لک آباد و چگا آباد و جمعیتی بالغ بر520نفر در بخش چلو شهرستان اندیکا قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار