تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۱۴۰۴۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه‌شنبه، آغاز مرحله نهایی لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور در خوزستان
مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور در دو قسمت پیست و جاده از سه‌شنبه (پنجم بهمن‌ماه) به میزبانی خوزستان آغاز می‌شود
مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور در دو قسمت پیست و جاده از سه‌شنبه (پنجم بهمن‌ماه) به میزبانی خوزستان آغاز می‌شود.

امیر آهنجان، رییس هیات دوچرخه‌سواری استان اظهار کرد: آخرین مرحله مسابقات لیگ برتر پیست در بخش آقایان سه‌شنبه و چهارشنبه (پنجم و ششم بهمن‌ماه) در پیست شهدای خوزستان اهواز به انجام خواهد رسید و کار پذیرش تیم‌ها نیز فردا (دوشنبه) انجام می‌شود، ضمن اینکه قرعه‌کشی مسابقات ساعت 9:30 صبح صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر جاده نیز گفت: این مسابقات نیز از پنج‌شنبه (هفتم بهمن‌ماه) به مدت دو روز در ماهشهر برگزار می‌شود و کار پذیرش و قرعه‌کشی تیم‌ها نیز یک روز پیش از مسابقه به انجام می‌رسد.

رییس هیات دوچرخه‌سواری خوزستان از آمادگی کامل این هیات برای میزبانی از رکاب‌زنان سراسر کشور خبر داد و افزود: امیدواریم طی پنج روزی که دوچرخه‌سواران باشگاه‌های مختلف کشور میهمان ما هستند، بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای این عزیزان باشیم.

وی افزود: متاسفانه در قسمت پیست نماینده‌ای در لیگ نخواهیم داشت اما در بخش جاده یک تیم پنج‌نفره از استان با ترکیب جلیل و خلیل زنگویی، احمد بنی‎اصل، امیر پورمند و حافظ بختیاری در رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

آهنجان در ادامه از تمدید اردوی تیم‎ملی دوچرخه‌سواری در اهواز خبر داد و عنوان کرد: با توجه به برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر پیست کشور از چهارم تا ششم بهمن‌ماه در شهرستان اهواز و اشغال بودن پیست در این سه روز برای مسابقات، ما نیز مجبور شدیم تمرینات تیم‎ملی را چند روز اضافه‌تر کنیم. بر اساس برنامه‌ریزی که انجام شده بود، قرار بود تیم‎ملی تا هشتم بهمن‌ماه در اهواز اردو داشته باشد ولی با توجه به برگزاری مسابقات لیگ برتر و شرایط آب و هوایی مطلوب موجود، این اردو تا دوازدهم ادامه خواهد داشت.

رییس هیات دوچرخه‌سواری خوزستان در خصوص این که گفته می‌شد دلیل تمدید اردوی تیم‎ملی در اهواز، آماده نبودن پیست هندوستان است، تصریح کرد: این موضوع نیز بی‎تاثیر نبود. طبق جلسه‌ای که هفته گذشته در محل فدراسیون در تهران برگزار شد، به ما اعلام شد که پیست هندوستان یک سری تعمیرات جزیی دارد تا برای مسابقات آماده شود. در مجموع قرار بود حضور تیم‎ملی در هندوستان 12 بهمن‎ماه باشد ولی باتوجه به این موضوع احتمالا پانزدهم یا شانزدهم در هندوستان حضور پیدا خواهیم کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار