تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۱۴۰۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: بازی سختی مقابل تیم هماهنگ و آماده ذوب آهن داریم
این تیم از نظر ساختار تشکیلاتی در باشگاه و نیز بازیکنان در وضعیت بسیار خوب و آماده‌ای است و به طور قطع فردا بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به وضعیت خوب تیم ذوب آهن، گفت: این تیم از نظر ساختار تشکیلاتی در باشگاه و نیز بازیکنان در وضعیت بسیار خوب و آماده‌ای است و به طور قطع فردا بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

نعیم سعداوی در ابتدای نشست خبری خود با تسلیت شهادت جمعی از آتش‌نشانان، اظهار کرد: ذوب آهن تیمی است که همیشه خوب بازی کرده و از نظر افتخارات نیز تاثیرات زیادی در روند فوتبالی کشور داشته است. با اتفاقات بدی که هفته گذشته برای تیم ما رخ داد حریف دست و پا بسته‌ای در بازی فردا نخواهیم بود. مدیریت، کادر و تمامی بازیکنان تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا و با کیفیت هستند.

وی در خصوص بازی مقابل پرسپولیس، گفت: بازی با 25 دقیقه تاخیر شروع شد و در همان ابتدا نیز گل بدی دریافت کردیم و در دقیقه 30 یکی از بازیکنان این تیم به اذعان بسیای از کارشناسان باید اخراج می شد؛ اخراجی که می‌توانست معادلات بازی را بر هم بزند. این اتفاق در مقابل استقلال تهران نیز رخ داد. با تمام این تفاسیر می‌خواهم بگویم که پرونده بازی‌های قبل بسته شده است. فردا روز دیگری برای ما خواهد بود که برای برد در مقابل ذوب آهن به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اضافه شدن بختیار رحمانی و میثم دورقی به تیم فولاد گفت: هر دو بازیکن آماده و سرحال هستند ولی بنا به صلاحدید از آنها استفاده خواهیم کرد. باید قبول کنیم که فشردگی مسابقات گریبان گیر تیم‌ها شده به گونه‌ای که تیم‌ها به جای اینکه زمان خود را به تمرین تاکتیک‌ها و سیستم‌های خود اختصاص دهند به ریکاوری برای بازی بعد می‌پردازند.

وی در خصوص برنامه ریزی فدراسیون برای لیگ و اردوهای تیم ملی نیز گفت: تفاوتی نمی‌کند. تمامی تیم‌ها به نوعی در این زمینه متضرر می‌شوند. به عنوان مثال ما با یک جلسه و نیم در مقابل پرسپولیس به میدان رفتیم و بعد از آن با یک جلسه تمرین به اصفهان آمدیم. باید از مدیریت باشگاه ذوب آهن بابت تغییر ساعت مسابقه تقدیر کنیم.

سعداوی در خصوص قهرمانی تیم‌ها در لیگ برتر گفت: هنوز زود است در این خصوص صحبت کنیم. بسیاری از تیم‌ها روند رو به رشدی داشتند. تیم‌هایی مثل پرسپولیس و ذوب آهن نمونه‌ای از این تیم‌ها بودند. ما نیز در مجموعه فولاد تمام تلاش خود را خواهیم کرد با ارائه یک فوتبال تماشاگرپسند و خوب بتوانیم در پایان فصل موجبات سرافرازی فولاد را کسب کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار