تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۴۰۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقدیر وزیر نیرو از مجریان طرح آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان
وزیر نیرو با اهدا تقدیرنامه های جداگانه ای از دکتر صادق حقیقی پور مدیریت اجرایی طرح آبرسانی غدیر و رضاپرویزی مفرد مجری طرح آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان بابت اجرا و بهره برداری مطلوب از طرح آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان تشکر نمود
خوزنیوز: حمید چیت چیان وزیر نیرو با اهدا تقدیرنامه های جداگانه ای از دکتر صادق حقیقی پور مدیریت اجرایی طرح آبرسانی غدیر و رضاپرویزی مفرد مجری طرح آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان بابت اجرا و بهره برداری مطلوب از طرح آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان تشکر نمود.

به گزارش خوزنیوز؛ در این تقدیر نامه آمده است:

توسعه و بالندگی صنعت آب وبرق ودستیابی به قله های پیشرفت مرهون تلاش خالصانه و کوشش ثمربخش کارکنان متعهد و متخصص ودرایت وراهبری مدیران توانمندی است که دانش، تجربه و عمر گرانبهای خود را صرف پویایی و ترفیع این صنعت نموده اند.
 
بدینوسیله از تلاشهای مجدانه جنابعالی و همکارانتان در راستای تحقق اهداف صنعت آب و بهره برداری از طرح ملی آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان تقدیر و تشکر می نمایم.

طرح ملی آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان بااعتباری بالغ بر 220 میلیارد تومان یکی از پروژه های بزرگ وزارت نیرو در استان خوزستان بوده است که در آبان ماه سال جاری به همت سازمان آب وبرق خوزستان، با حضور رئیس جمهور به مرحله بهره برداری رسید.

تقدیر وزیر نیرو از مجریان طرح آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان

تقدیر وزیر نیرو از مجریان طرح آبرسانی به شهرهای دشت آزادگان
:
:
:
آخرین اخبار