تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۴۰۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توضیح مدیرکل مدیریت بحران در خصوص قطعی آب و برق اهواز در پی گرد و غبار
تمام مدارس در نوبت صبح اهواز تعطیل است و در خصوص تعطیلی مدارس در تایم بعد از ظهر و کاهش تایم اداری در جلسه ای که ساعت 10 برگزار می شود تصمیم گیری خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: تمام مدارس در نوبت صبح اهواز تعطیل است و در خصوص تعطیلی مدارس در تایم بعد از ظهر و کاهش تایم اداری در جلسه ای که ساعت 10 برگزار می شود تصمیم گیری خواهد شد.

هاشم بالدی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد:  به دلیل بارندگی که صبح امروز اتفاق افتاد، خاک هایی که بر روی پست ها و مقرهای برق نشسته بود، پست ها را دچار مشکل کرد و این مساله باعث شد تا برق ورودی به شهر اهواز قطع شود.

وی افزود: به دلیل قطعی برق و آب، مدارس اهواز در تمام مقاطع در نوبت صبح تعطیل است و در خصوص نوبت بعد ازظهر و کاهش تایم ادارات در جلسه ستاد بحران که ساعت 10 برگزار خواهد شد، تصمیم گیری می شود.

 بالدی تصریح کرد: پیش بینی میکنیم که مشکل برق اهواز تا ساعت 11 برطرف شود و در غیر این صورت در خصوص تعطیلی مدارس در نوبت بعد از ظهر تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در خصوص آلودگی معابر شهر اهواز عنوان کرد: شهرداری شب گذشته نسبت به شست و شوی معابر اقدام کرد اما به دلیل قطعی آب در شبکه شست و شوی معابر با مشکلاتی مواجه شده است اما ستاد بحران در این زمینه شهرداری را موظف کرده تا نسبت به شست و شوی معابر اقدام کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار