تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۴۰۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فوتبال ایران بدون فولاد به کارش ادامه دهد
ساسان انصاری: تا اطلاع ثانوی در لیگ شرکت نمی‌کنیم
بازیکن تیم فولاد می‌گوید تا انتها پشت نعیم سعداوی می‌ماند و حاضر به شرکت در لیگ برتر نیستند
بازیکن تیم فولاد می‌گوید تا انتها پشت نعیم سعداوی می‌ماند و حاضر به شرکت در لیگ برتر نیستند.

ساسان انصاری مهاجم تیم فوتبال فولاد درباره حواشی دیدار تیمش مقابل سیاه جامگان، اظهار کرد: من از طرف تمامی بازیکنان تیم با شما صحبت می‌کنم. فوتبال ایران باید به خودش بنازد که شخصی مثل سعداوی در آن کار می‌کند که نتیجه و اعتبارش را فدای چیزی که می‌خواست کرد. از طرفی باید خجالت بکشد برای برخی مسائل.

او ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط سخت است و فشار زیادی از همه طرف به ما وارد می شود تصمیم گرفتیم در لیگ برتر شرکت نکنیم و از این به بعد فوتبال ایران بدون فولاد به کار خودش ادامه دهد. ما حاضریم در بازی دوستانه در فوتبال محلات شرکت کنیم ولی در لیگ برتر حضور نداشته باشیم.

بازیکن تیم فولاد با بیان اینکه هواداران این تیم از برخی مسائل خبر ندارند، گفت: ما از همه تیم‌ها کمتر دریافتی داشتیم و با اینکه چهار هفته از نیم فصل دوم گذشته ۲۶ درصد از قراردادمان را دریافت کردیم. این کمترین دریافتی در طول تاریخ فوتبال است. بچه‌های ما ساده هستند و تنها به خاطر سعداوی در تیم باقی ماندند.

انصاری در ادامه بیان کرد: نعیم سعداوی به خاطر چیزی که می‌خواست فحش خورد ولی این حقش نیست چون بلد نیست حقش را با داد و بیداد بگیرد. ما همیشه پشت آقا نعیم می‌مانیم و در لیگ برتر شرکت نمی‌کنیم. این نظر بازیکنان است و تا اطلاع ثانوی تغییر نمی‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار