تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۱۴۰۹۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد حسن هوری از شایعه‌سازان
یک شایعه کثیف. متاسفم برای همه کسانی که با انتشار این خبر خانواده‌ام را نگران کردند. مگر آنها وجدان دارند؟ آخر به چه قیمتی؟ من به همه همکاران شما هم گفتم اگر این خبر به گوش مادر و همسرم می‌رسید چه کار باید می‌کردم؟ می‌دانید چه می‌شد؟

حسن هوری و شایعه‌ای که دل خانواده‌اش را لرزاند. از حوالی بامداد یکشنبه خبری دست به دست می‌شد با این مضمون که کاپیتان فوتبال نفت آبادان در یک سانحه رانندگی در گذشته است؛ خبری که تلویزیون استان خوزستان هم آن را زیرنویس کرد. این در حالی بود که ساعتی بعد همه چیز تکذیب شد و حتی تلویزیون خوزستان هم از خانواده هوری عذرخواهی کرد.

دیروز وقتی با هوری تماس گرفتیم او در این مورد گفت: یک شایعه کثیف. متاسفم برای همه کسانی که با انتشار این خبر خانواده‌ام را نگران کردند. مگر آنها وجدان دارند؟ آخر به چه قیمتی؟ من به همه همکاران شما هم گفتم اگر این خبر به گوش مادر و همسرم می‌رسید چه کار باید می‌کردم؟ می‌دانید چه می‌شد؟

هوری که تمایل زیادی به مصاحبه کردن نداشت، ادامه داد: به نظرم این شایعه کثیف برنامه‌ریزی شده بود. کاملا من را زیر نظر داشتند و می‌دانستند به اندیمشک سفر کرده‌ام. از کل ایران به من زنگ زده‌اند و نگران احوالم شده‌اند. من تا آخر پیگیر ماجرا هستم و از منتشرکنندگان این خبر شکایت می‌کنم./جام جم


:
:
:
آخرین اخبار