تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۴۱۰۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیات تنیس دهلران:
تنیس روی میز شوش قهرمان مسابقات جام فجر در دهلران شد
به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر مسابقات چهار جانبه تنیس روی میز با حضور تیم‌هایی از استان‌های خوزستان و شهرستان دهلران به میزبانی دهلران برگزار شد.
رئیس هیات تنیس دهلران گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر مسابقات چهار جانبه تنیس روی میز با حضور تیم‌هایی از استان‌های خوزستان و شهرستان دهلران به میزبانی دهلران برگزار شد.
عنبری از برگزاری مسابقات چندجانبه تنیس روی میز گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در دهلران خبر داد و اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور تیم‌هایی از استان خوزستان و شهرستان دهلران به مدت دو روز به میزبانی دهلران برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و نونهالان در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد، افزود: این مسابقات در روز نخست و براساس جدول، با رقابت تیم‌های مشترک دو نفره (یک نوجوان و یک نونهال) آغاز و در روز دوم نیز در بخش انفرادی تنیس روی میز با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیات تنیس شهرستان دهلران عنوان کرد: در این مسابقات چهار تیم دو نفره از شهرستان شوش و همچنین چهار تیم دونفره از شهرستان دهلران نیز در این مسابقات حضور داشتند.

وی با اشاره به فقدان حضور تیم ایلام در این مسابقات با وجود اعلام حضور قبلی اضافه کرد: در بخش انفرادی نیز 18 نفر نفر تنیس باز از شهرستان‌های شوش و دهلران در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

عنبری تصریح کرد: بخش تیمی در یک جدول دو حذفی برگزار شد که تیم اول دهلران بدون شکست به مرحله فینال این مسابقات راه پیدا کرد و تیم اول شوش از قسمت بازنده ها حریف تیم اول دهلران شد.

وی تصریح کرد: در پایان این مسابقات تیم شوش با غلبه بر تیم دهلران، مقام نخست مسابقات چندجانبه جام فجر را کسب کرد.

رئیس هیات تنیس شهرستان دهلران با اشاره به نتایج نهایی مسابقات تنیس روی میز جام فجر دهلران گفت: مقام اول از سوی رضا دیناروند و دانیال درویشی از شوش به دست آمد، مقام دوم نیز به امیرحسین آبسالان و حسام بالوی فیلی از دهلران رسید.

وی ادامه داد: مقام سوم این مسابقات از آن مبین فروغی‌راد و عقیل طاهری‌کیا از شوش شد و در بخش انفرادی نونهالان نیز مقام اول به محمدحسین مریدی از شوش رسید و مقام دوم نیز از آن امیرسینا قاسمی از دهلران شد.

این مسؤول اضافه کرد: مقام سوم مسابقات نیز به حسام بالوی فیلی از دهلران رسید و  در بخش نوجوانان نیز مقام اول به رضا دیناروند از شوش رسید و مقام دوم از آن محمدجواد آستی از شوش شد و مقام سوم نیز به امیرحسین آبسالان از دهلران رسید.
:
:
:
آخرین اخبار