تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۴۱۰۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:
نیازی به تقویت تیم نداریم
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: تیم ما به ترکیب منسجمی دست یافته که در حال حاضر قصد ایجاد تغییر در آن را نداریم.
خبرگزاری فارس: نیازی به تقویت تیم نداریم/ بازیکنان فراتر از توان خود بازی می‌کنند

هماد سامری اظهار کرد: تمرینات خود را برای آغاز مجدد لیگ برتر پیگیری می‌کنیم و شرایط خوبی را در اختیار داریم.

وی به اشاره به مصدومیت حسن‌زاده در تمرینات تیم ملی افزود: حسن‌زاده دچار پیچیدگی پا شده و تا مدتی نیز نمی‌تواند تیم را همراهی کند، این بازیکن فعلا در حال درمان و استراحت است و بعید می‌دانم در هفته‌های هفدهم و هجدهم بتواند ما را همراهی کند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا روند صعودی و رو به رشد خود را مقابل دانشگاه آزاد نیز ادامه داده و با اقتدار این مرحله را به پایان ببریم.

سامری عنوان کرد: در مراحل بعدی لیگ بازی‌‌ها به مراتب سخت‌تر خواهد شد و تیم‌های دیگر نیز بیکار نخواهند نشست و با تقویت ترکیب خود برای سایر تیم‌ها مشکل ساز خواهند شد، اما تیم ما به ترکیب منسجمی دست یافته که در حال حاضر قصد تغییر آن را نداریم.

وی ادامه داد: تیم نفت آبادان فعلا نیاز به تقویت ندارند چرا که توان ما به اندازه‌ای است که با چالش عمده‌ای در ادامه مسابقات روبه‌رو نشویم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تاکید کرد: حقیقتا بازیکنان نیز بیش از توان و با همت و غیرت بالای خود خیال ما را از بابت کسب نتیجه دلخواه در این رقابت‌ها راحت کرده‌اند.

سامری در خصوص دو دیدار سخت هفته آینده این تیم مقابل دانشگاه آزاد و شهرداری تبریز، یادآور شد: دو حریف سختی را در هفته آینده در پیش داریم که سعی داریم ضمن شکست دانشگاه، باخت مقابل شهرداری تبریز در دور رفت را نیز جبران کنیم و این کار مستلزم تلاش و برنامه‌ریزی بیشتر است و ما در تمرینات به خوبی این دو اصل را دنبال می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز نیز تیم دست ‌و پا بسته‌ای نشان نداده و با بهره‌گیری از سرمربی تیم ملی، برای هر تیمی مشکل‌ساز خواهد بود.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از دو هفته تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، عصر دوشنبه 18 بهمن‌ماه در آبادان میزبان دانشگاه آزاد است و سپس به تبریز خواهد رفت تا روز پنجشنبه به مصاف شهرداری برود.

این تیم هم‌اکنون با 27 امتیاز پس از پتروشیمی 28 امتیازی رد رده دوم جدول لیگ قرار دارد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار