تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۴۱۰۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیات فوتبال استان خوزستان:
شرایط سنی بازیکنان پایه فوتبال در سال جدید اعلام شد
رئیس هیات فوتبال استان خوزستان از اعلام شرایط سنی بازیکنان پایه فوتبال در سال جدید خبر داد
رئیس هیات فوتبال استان خوزستان از اعلام شرایط سنی بازیکنان پایه فوتبال در سال جدید خبر داد.

عبدالکاظم طالقانی امروز اظهار کرد: شرایط سنی بازیکنان پایه فوتبال برای سال ورزشی آینده اعلام شد.

وی افزود: این بازیکنان که بر اساس زمان‌بندی موجود در تاریخ میلادی سازماندهی می‌شوند از رده نونهالان زیر 6 سال تا رده امیدها دچار تغییرات خواهند شد.

رئیس هیات فوتبال استان خوزستان ادامه داد:‌ بر همین اساس، در حوزه مدارس فوتبال، متولدین 11 دی‌ماه سال 90 به بعد شامل تیم زیر شش سال خواهد شد و 11 دی‌ماه سال 89 نیز رده هفت سال را در بر خواهد گرفت.

طالقانی تصریح کرد: رده هشت سال مدارس فوتبال نیز متولدین 11 دی‌ماه سال 88 را شامل می‌شود و رده زیر 9 سال نیز متولدین 11 دی‌ماه سال 87 را در بر خواهد گرفت.

وی اضافه کرد:‌ متولدین 11 دی ماه سال 86 نیز رده زیر 10 سال خواهند بود و متولدین 11 دی‌ماه سال 85 نیز زیر 11 سال مدارس فوتبال را تشکیل می‌دهند، همچنین متولدین 11 دی‌ماه سال‌های 84 و 83، رده‌های زیر 12 و 13 سال و پیش از نونهالان را شامل خواهند شد.

این مقام ورزشی استان خوزستان خاطرنشان کرد: تیم نونهالان فصل آینده را متولدین 11 دی‌ماه 82 تشکیل خواهند داد و متولدین یازدهم دی‌ماه سال 80 نیز رده نوجوانان باشگاه‌ها را مشمول خواهند بود.

طالقانی عنوان کرد: تیم‌های جوانان و امیدهای باشگاه‌ها شامل متولدین 11 دی‌ماه سال‌های  77 و 75 خواهند بود.

وی در پایان گفت: تیم‌های مدارس فوتبال باید از اواخر فصل بهار در سال آینده نسبت به تغییر رده‌های خود اهتمام ورزیده و تیم‌های پایه باشگاه‌ها نیز در ابتدای فصل یارگیری باید بازیکنان متولدین سال‌های عنوان شده را جذب کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار