تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۴۱۰۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نعیم سعداوی:
بازیکنان فولاد همچنان به کارشان در لیگ ادامه می دهند
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنان فولاد حرفه ای بوده و همچنان به کار خود در لیگ برتر ادامه می دهند.
نعیم سعداوی با اشاره به اتفاقات دیدار فولاد و سیاه جامگان اظهار کرد: صحبت های بازیکنان فولاد پس از دیدار با سیاه جامگان احساسی و از روی عصبانیت بود.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: در بازی با سیاه جامگان اتفاقات عجیبی رخ داد که شاید در فوتبال به ندرت دیده می شود لذا طبیعی بود که بازیکنان آن طور صحبت کنند.
وی با بیان این که بازیکنان فولاد در آن بازی به شدت تحت فشار بوده و اگر حرفی زدند احساسی بوده است، گفت: بازیکنان فولاد حرفه ای بوده و همچنان به کار خود در لیگ برتر ادامه می دهند.
سعداوی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان فولاد پس از دیدار با سیاه جامگان اعلام کردند از لیگ کناره گیری می کنند افزود: آنها حرفه ای عمل می کنند و وظیفه خود می دانند که در لیگ بازی کنند.
سرمربی فولاد خوزستان با بیان این که بازیکنان فولاد در آن بازی به شدت تحت فشار بودند، گفت: بازیکنان فولاد حرفه ای بوده و همچنان به کار خود در لیگ برتر ادامه می دهند.
وی ادامه داد: ما جوان ترین تیم لیگ را داشتیم و با توجه به شناختی که از بچه ها دارم مطمئن باشید در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارند.
سعداوی علت استعفایش را اتفاقات مشکوک روز بازی با سیاه جامگان و عدم حمایت لازم باشگاه از وی عنوان کرد و گفت: اتفاقاتی در آن بازی رخ داد و همه ناعدالتی در فوتبال را دیدند.
وی خاطرنشان کرد: باید جلوی این مسائل روزی گرفته شود. مگر می شود که بین تیم های فرق بگذاریم و بدنبال فوتبال عادلانه و برابر باشیم؟ زمانی بازی فوتبال قشنگ و جذاب است که همه چیز در آن برابر باشد.
روز گذشته نعیم سعداوی استعفای خود را کتبا به مدیریت باشگاه ارائه داد و قرار است امشب در جلسه هیات مدیره به موضوع استعفای سرمربی فولادی ها رسیدگی شود.
مسابقه دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و سیاه جامگان مشهد در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر باشگاههای ایران با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.
در این مسابقه داور بازی ابتدای یک ضربه پنالتی برای فولاد خوزستان گرفت که خداداد عزیزی در اعتراض به این تصمیم تیمش را از زمین مسابقه خارج و متعاقب آن داور بازی رای خود مبنی بر گرفتن پنالتی را ملغی اعلام کرد.
کناره گیری بازیکنان فولاد از ادامه مسابقات و استعفای نعیم سعداوی از سمت سرمربی گری از دیگر اتفاقات عجیب این بازی به شمار می رفت.
تیم فولاد خوزستان دربازی امروز با تساوی از 19 بازی صاحب 24 امتیاز شد و در رده نهم جدول باقی ماند.
سیاه جامگان نیز با کسب یک امتیاز خارج از خانه 16 امتیازی شد و تا قبل از پایان هفته نوزدهم در رده چهاردهم باقی ماند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد حلب
|
ROMANIA
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
اقای سعداوی همه ما به شما و شخصیتتون احترام میزاریم و باعث افتخار خوزستانی لکن اگر مایلید تو فوتبال اذیت روحی نبینید باید سنگ دل باشید...قبول کنید زدن پنالتی به اوت اشتباه بود...این قانون فوتباله که اینجوره شما نباید اینجور به ساسان میگفتی عزیز دلم
:
:
:
آخرین اخبار