تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۴۱۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی خوزستان برگزار می شود
اتومبیلرانان خوزستانی در مسابقات اسلالوم استان با یکدیگر رقابت می‌کنند
اتومبیلرانان خوزستانی در مسابقات اسلالوم استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهارکرد: این رقابت‌ها به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت شهدای آتش‌نشان، روز جمعه (15 بهمن‌ماه) در مجتمع تفریحی خلیج فارس بندرامام برگزار می‌شود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بیان کرد: این مسابقات با هدف ترویج فرهمگ ترافیک و ایمنی برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌کنم بیش از 50 نفر در این رقابت‌ها شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به احداث پیست موتورکراس در بندرامام، گفت: طی مسابقاتی که مدتی پیش در این شهرستات داشتیم، قرار شد که بخشدار این شهرستان در این زمینه با ما همکاری داشته باشد. بر همین اساس جلسه‌ای جهت واگذاری زمین پیست در بندرامام با بخشدار منطقه داشتیم که در نهایت با نظر مساعد وی همراه و مصوب شد، سه هکتار زمین برای احداث این پیست در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار بگیرد.

جوانمردی بیان کرد: برگزاری مسابقات در شهرستان‌ها ضمن ایجاد شور و نشاط و جذب علاقه‌مندان، در جلب نظر مسوولان نیز تاثیرگذار است.

وی گفت: جا دارد از تمام کسانی که در این راستا به ما کمک کردند، قدردانی کنم و باید بگویم این حرکت ماندگار برای ساماندهی و ایجاد یک مرکز تفریحی ورزشی برای جوانان بندرامام خوشحال کننده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار