تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۴۱۲۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کانون خوزستان خبر داد؛
کودکان و نوجوانان خوزستانی در دهه فجر نیم‌بها عضو کانون می‌شوند
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از عضویت نیم‌بها کودکان و نوجوانان این استان هم‌زمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز این نهاد فرهنگی خبر داد
خوزنیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از عضویت نیم‌بها کودکان و نوجوانان این استان هم‌زمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز این نهاد فرهنگی خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا شنبدی با اعلام این خبر گفت: کودکان و نوجوانان شهرهای ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، رفیع، شوش، هویزه، شادگان، اروندکنار، منیوحی، کارون و هفتکل می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌صورت نیم‌بها عضو کانون شوند.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خوزستان افزود: کودکان و نوجوانان با ثبت‌نام در مراکز کانون می‌توانند به مدت یک سال، ضمن استفاده از کتاب‌های کانون در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی کانون شرکت کنند.

شنبدی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت کانون پرورش فکری استان خوزستان به آدرس khozestan.kanooonnews.ir در بخش معرفی مراکز کانون خوزستان به آدرس محل و شماره تلفن مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 30 شهر استان خوزستان دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 60 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.
:
:
:
آخرین اخبار