تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۴۱۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی انجام می‌شود؛
افتتاح چهار سینمای کودک و نوجوان در خوزستان
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی چهار سینمای کودکان و نوجوانان را در شهرهای استان خوزستان افتتاح می‌کند
خوزنیوز: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی چهار سینمای کودکان و نوجوانان را در شهرهای استان خوزستان افتتاح می‌کند.

به گزارش خوزنیوز؛ هم‌زمان با برگزاری جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت کانون پرورش فکری، چهار سینمای کودک و نوجوانان در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، سوسنگرد و اندیمشک راه‌اندازی می‌شود.

بر اساس این گزارش، 17 بهمن‌ماه در شهرستان آبادان سینمای کودک و نوجوانان کانون با ظرفیت 160 نفر و زیربنای 210 مترمربعی در بلوار قدس، ایستگاه 4، بین پارک و ورزشگاه قدس با حضور مسئولین استانی و شهری شروع به کار می‌کند.

کودکان و نوجوانان اندیمشکی نیز در 18 بهمن‌ماه در منطقه کوی جمهوری، انتهای فجر 10، شاهد راه‌اندازی سینما کانون با ظرفیت 135 نفر و زیربنای 120 مترمربع خواهند بود.

روزهای 19 و 20 بهمن‌ماه نیز به ترتیب سینماهای کودک و نوجوانان شهرهای خرمشهر و سوسنگرد هرکدام با ظرفیت‌های 100 و 150 نفر، کار نمایش تولیدات سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان و خانواده‌ی آن‌ها را در دو نوبت صبح و عصر آغاز خواهند کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، از آبان ماه 1395 تاکنون 2 سینمای کودک و نوجوانان را در شهرستان‌های اهواز و دزفول راه‌اندازی کرده است و با افتتاح این چهار سینما تعداد سینماهای خود را در استان خوزستان به عدد 6 خواهد رساند.

گفتنی است؛ آیین گشایش این چهار سینمای کودک و نوجوان ساعت 10 صبح روزهای 17 تا 20 بهمن‌ماه 1395 با حضور مسئولین استانی و شهری برگزار می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار