تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۱۴۱۲۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: برای قرار گرفتن جزو مدعیان باید پدیده را شکست دهیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در این هفته مقابل یکی از بهترین تیم‌ها از لحاظ فیزیکی و بدنی بازی دارند و تلاش‌شان این است که سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در این هفته مقابل یکی از بهترین تیم‌ها از لحاظ فیزیکی و بدنی بازی دارند و تلاش‌شان این است که سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنند.

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده با تبریک دهه فجر، اظهار کرد: جا دارد یک بار دیگر بابت اخراجم در بازی با سپاهان از جامعه ورزش عذرخواهی کنم و باید بگویم باید دست به دست هم دهیم تا آرامش به جامعه داوری برگردد تا اتفاقاتی که ناخواسته رخ داده از بین برود. ما مربیان در خصوص مسایل فنی که در بازی‌ها حاکم است مسوولیم و باید کمک کنیم تا در آینده قضاوت‌های بهتری را ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره دیدار فردای تیمش برابر پدیده، گفت: بازی سختی داریم و پدیده تیمی است که از نظر دوندگی و فیزیکی جزو تیم‌های خوب لیگ است. ضمن اینکه از کادر فنی بسیار خوبی هم بهره می‌برد. پدیده به اینجا می‌آید که از این دیدار امتیاز بگیرد ولی با توجه به اینکه ما می‌خواهیم با کسب سه امتیاز این دیدار جزو مدعیان قرار بگیریم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

وی درباره دیدارهای آسیایی این تیم هم عنوان کرد: برای حضور در این مسابقات با توجه به نیازمان قصد داریم مارسیو رزاریو که اهل کشور برزیل است را جذب کنیم که درخواست این بازیکن را هم داده‌ایم و هفته آینده برای انجام تست پزشکی و بستن قرارداد به اینجا می‌آید.

پورموسوی ادامه داد: وعده‌هایی که به ما داده‌ شدند، عملی نشده‌اند ولی ما قول می‌دهیم که بازیکنان و کادر فنی حداکثر تلاش خود را بکنیم تا باعث شویم نام خوزستان در ایران و آسیا به روی زبان بیافتد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد استقلال خوزستان در خانه با استرس بازی می‌کند، گفت: این موضوع طبیعی است و وقتی تیم میزبان باشد، هواداران می‌خواهند که تیم به گل برسد که همین باعث استرس می‌شود و عدم تمرکز ایجاد می‌کند ولی ما طی دو سه روز گذشته تلاش‌مان این بوده است که به بازیکنان‌مان آرامش دهیم تا بتوانند با تمرکز بالا بازی کنند. همان طور که دیدید ما در برخی از بازی‌های‌مان در دقیقه 90 به بعد به گل رسیدیم چرا که تلاش کردیم بازیکنان‌مان را به این باور برسانیم که توانایی گل زدن دارند و باید از فوتبال عجولانه، دست بردارند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص جذب جپارف از استقلال تهران، گفت: نه ما درخواست جذب این بازیکن را داده‌ایم و نه استقلال تهران پیشنهاد جذب این بازیکن را به ما داد بلکه این قضیه بین مطبوعات پیچید. اگر قرار است شرایط آمدن این بازیکن به تیم ما فراهم شود و بتواند به ما کمک کند، خوشحال می‌شویم چرا که او بازیکن خوبی است. ضمنا باید بگویم ما در گذشته ایمان مبعلی را برای بازی‌های آسیایی به استقلال تهران داده‌ایم و حداقل انتظار ما این است که این بازیکن را به ما بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تیموریان نیز برای بازی‌های آسیایی جذب شود؟ عنوان کرد: ما یک جای خالی داریم که اگر پیوستن مارسیو قطعی شود لیست‌مان پر می‌شود. به هر حال ما یک روز فرصت داریم که بین جپارف و مارسیو با یکی از این نفرات قرارداد ببندیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار