تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۱۴۱۲۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کیانی‌زاده تاکید کرد:
لزوم بهره‌مندی از برنامه ششم توسعه برای پیشرفت ورزش کشور
اگر از دوران طلایی ورزش در برنامه ششم توسعه بهره ببریم، ورزش در این برنامه و سال های بعد، به رشد و توسعه خود ادامه خواهد داد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اگر از دوران طلایی ورزش در برنامه ششم توسعه بهره ببریم، ورزش در این برنامه و سال های بعد، به رشد و توسعه خود ادامه خواهد داد.

فرامرز کیانی زاده در نشست هم اندیشی جامعه ورزش که شب گذشته (چهارشنبه) در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان براساس برنامه ریزی و برنامه محوری که سرلوحه کار خود قرار داده است و همچنین با هدف گذاری که برای هیات های ورزشی و شهرستان ها در نظر گرفته است، هدف خود را در هر بخش، یک گام روبه جلو قرار داد که نتیجه آن، رتبه دوم اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در بین ادارات کل ورزش و جوانان درجه اول کشور بود.

وی افزود: در ورزش و جوانان خوزستان کارهای بسیار خوبی انجام شد که تمام آن ها با تلاش دوستان بود و نتیجه آن، حفظ جایگاه ورزش خوزستان و رشد در بیشتر شاخصه ها بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طی سال های گذشته به دلیل مشکلات مالی بسیاری که با آن مواجه بودیم، عشق و تعصب همکارانم بود که توانستیم جایگاه ورزش خوزستان را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اقدامات موثر استاندار خوزستان جهت تحقق ماده 53 و کمک به ورزش خوزستان، عنوان کرد: دکتر شریعتی با جدیت ماده 53 را پیگیری کرد که نتایج خوبی را هم به دنبال داشت. همچنین وی مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون تومان در بخش جاری به ما کمک داشت که کارهای آن در حال انجام است. دکتر شریعتی مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات ورزشی پیش بینی کرد که تا قبل از پایان سال 95 اتفاق می افتد که جا دارد از حمایت های او قدردانی کنم.

کیانی زاده در ادامه بیان کرد: در برنامه ششم توسعه کشور موارد قانونی بسیار خوبی برای ورزش پیش بینی شده است که از جمله آن می توان به 27 صدم درصد از 9 درصد ارزش افزوده که به ورزش تعلق پیدا کرده است، اشاره کرد که توسط مجلس تصویب شد و امیدوارم شورای نگهبان نیز آن را تصویب کند. با تصویب آن، اتفاق خوبی در ورزش کشور به ویژه ورزش خوزستان رخ خواهد داد.

وی افزود: همچنین یکی دیگر از بندهای برنامه ششم توسعه که تصویب هم شده است، معافیت های مالیاتی است. متاسفانه در دوره قبل به خاطر اختلاف نظرهایی که برای تدوین برنامه پنجم توسعه، بین دولت قبل و مجلسی ها به وجود آمد، تقریبا تمام بندهای مربوط به ورزش حذف شدند و نتیجه این بود که کشورمان با این همه استعداد به جای این که در ورزش پیشرفت داشته باشد، پسرفت داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به هر حال معافیت های مالیاتی دست خیلی از شرکت ها و افراد را باز می کند که به ورزش کمک کنند که خود نیز کمک بسیار بزرگی است. در هر صورت همین موارد باعث می شوند که در برنامه ششم توسعه یا سال 96 یک دوران طلایی در ورزش کشور اتفاق بیافتد و می توان کارهای بسیاری در ورزش انجام داد؛ باید از این دوران طلایی استفاده و در ورزش، کارهای اقتصادی شود تا به درآمد ثابت و پایدار برسیم که برای این کار پنج سال زمان داریم تا هیات ها به استقلال مالی برسند. اگر از این دوران بهره ببریم، ورزش در برنامه ششم توسعه و هم در سال های بعد، به رشد و توسعه خود ادامه خواهد داد. امیدوارم ورزش استان خوزستان در سال های بعد بتواند رشد و ارتقای خیلی بیشتری داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار