تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹
کد خبر: ۱۴۱۲۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
2 نمایش از خوزستان در جشنواره بین المللی تئاتر فجر عناوین برتر را کسب کردند
نمایش خیابانی 'کوچ' و نمایش صحنه‌ای 'سرگذشت نابهنگام زنی که مدام می خندید' از واحد نمایش حوزه هنری خوزستان در سی و پنجمین جشنواره تئاتر بین المللی فجر چندین عنوان برتر را از آن خود کردند
نمایش خیابانی 'کوچ' و نمایش صحنه‌ای 'سرگذشت نابهنگام زنی که مدام می خندید' از واحد نمایش حوزه هنری خوزستان در سی و پنجمین جشنواره تئاتر بین المللی فجر چندین عنوان برتر را از آن خود کردند.

در این جشنواره تندیس عنوان برگزیده در بخش دفاع مقدس به نمایش خیابانی'کوچ' به کارگردانی بهنام کاوه رسید و سیاوش عالی پور برای طراحی صحنه و ساناز موسوی برای بازیگری زن در نمایش 'سرگذشت نابهنگام زنی که مدام می خندد' تقدیر شدند.

داستان نمایش 'کوچ' درباره جوانی جنوبی است که به دنبال نشانه‌هایی از ویرانی جنگ و جنگ زدگی در میان مردم می گردد.

این نمایش با بازی بهنام کاوه و بازی سازی عباس سلطانی از گروه نمایش رکس از شهر آبادان است.

همچنین نمایش 'سرگذشت نابهنگام زنی که مدام می خندید ' به نویسندگی و کارگردانی سیاوش عالی پور با مشارکت حوزه هنری خوزستان در بخش مسابقه ایران (مرور) سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به نمایش در آمد.

در این نمایش که با موضوع مبارزه با تکفیری های داعش می پردازد آرش ساربان، بهزاد خیراللهی، مرجان کلانتر، ساناز موسوی، ساسان ریاحی پور و پیمان طالبی ایفای نقش می کنند.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در 10 بخش تخصصی از یکم تا دوازدهم بهمن 1395 به دبیری دکتر سعید اسدی برگزار شد که آیین اختتامیه آن در تالار وحدت تهران برگزار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار