تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۴۱۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد خوزستان در مقابل سایپا شکست خورد
تیم سایپا با شکست فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر، پیروزهای این تیم را در نیم فصل دوم تداوم بخشیدند.
دیدار تیم های سایپا تهران و فولاد خوزستان عصر پنجشنبه در هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 15 با قضاوت علیرضا فغانی و کمک های سعید علی نژادیان و حسین طالقانی در ورزشگاه پاس قوامین تهران آغاز شد که تیم سایپا موفق شد حریف خود را یک بر صفر شکست دهد.
تنها گل این دیدار را حامد شیری در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
امید خالدی از سایپا تنها کارت زرد این دیدار را از داور دریافت کرد.
سایپا که در نیم فصل دوم با تغییر و تحولات مثبتی همراه بود بعد از دو پیروزی مداوم در نیم فصل دوم در هفته بیستم نیز با پیروزی برابر فولاد بحران زده و با کسب سومین پیروزی متوالی و پنجمین پیروزی این فصل خود با 23 امتیاز به طور موقت به رده یازدهم جدول صعود کرد.
تیم فولاد خوزستان نیز که در هفته های اخیر نتایج رضایت بخشی را کسب نکرده با این شکست و با همان 24 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.
ترکیب تیم سایپا: حامد لک، عزت پورقاز، سیامک کوروشی، روزبه شاه علیدوست، حامد شیری، علیرضا علی زاده، ایوب کلانتری، امیدخالدی، غلامرضا رضایی علی قلی زاده و محمدرصا خلعتبری
ترکیب فولاد خوزستان: مهرداد طهماسبی، محمد اهل شاخه، عبدالله کرمی، سینا مریدی، احمد عبدالله زاده، محمود مطلق زاده، حمید بوحمدان، میثم دورقی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار