تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۴۱۳۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:
با خوش شانسی پیروز میدان شدیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پیروزی مقابل تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در این بازی برخلاف بازی های گذشته خوش شانس بودیم و توانستیم با این پیروزی دل هواداران را شاد کنیم.
سیروس پور موسوی پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار سختی داشتیم چرا که حریف فیزیکی کار می کرد و برای کسب امتیاز آمده بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: خداروشکر می کنیم که توانستیم هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم و در این هوای سرد شرمنده هواداران نشویم.
وی عنوان کرد: نیمه اول، بازی کاملا در اختیار ما بود اما در نیمه دوم حریف برتر از ما بود و چند موقعیت گلزنی داشت.
پورموسوی از عملکرد تیمش اظهار رضایت کرد و گفت: یکی از ویژگی های خوب تیم ما، جنگیدن تا آخرین لحظه است و امروز در دقیقه 92 به گل برتری دست یافتیم و نشان دادیم تیم 90 دقیقه ای هستیم.
وی 3 امتیاز این بازی را برای تیمش بسیار حیاتی عنوان کرد و افزود: با کسب این سه امتیاز جایگاه مان در جدول بهبود خواهد یافت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به علت فشردگی مسابقات در نیمه دوم بازی از دقیقه 48 بدن بازیکنان تیمم خالی کرد و این موضوع کار را برای حریف آسان کرد.
وی در خصوص تیم پدیده گفت: آقای مهاجری تیم بسیار خوبی وارد مسابقات کرده است که امتیاز گرفتن از این تیم کار بسیار سختی است.
پورموسوی ادامه داد: پدیده با تمام وجود بازی می کرد و آمده بود که نبازد اما بازیکنان ما جنگنده بوده و قید سه امتیاز را نزدند.
وی در پایان در خصوص جذب چپاروف به باشگاه استقلال خوزستان گفت: به لحاظ فنی این بازیکن را تایید می کنیم و از این لحظه به بعد دنبال چپاروف هستیم.
دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پدیده مشهد از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر با برتری 2 بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار