تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۴۱۳۳۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقاضای مهاجرت میان کارکنان دولت خوزستانی به شدت زیاد شده است
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با اشاره به میزان بالای درخواست مهاجرت میان کارکنان دولت در خوزستان گفت: باید تفاوت هایی در حقوق نیروی انسانی خوزستان نسبت به سایر مناطق لحاظ شود تا نیروی انسانی استان را از دست ندهیم. آیتم بدی آب و هوا بین خوزستان و استان چهارمحال و بختیاری تنها ۱۵ هزار تومان است و این مساله اصلا قابل قبول نیست.
 امید حاجتی در نشست مشترک کاهش آلودگی هوا و کارگروه ستاد استانی مقابله با ریزگردها که شب گذشته (14 بهمن ماه) با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست و سفیر عراق در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خدماتی که به شهروندان ارائه می شود نباید با وقوع پدیده ریزگرد ها مختل شود. باید راهکاری در این زمینه در نظر گرفته شود تا در زمان وقوع گرد و غبار مشکلاتی مانند قطعی آب، برق و سایر مشکلات برای مردم به وجود نیاید.

وی افزود: این خدمات حق مردم خوزستان است و نباید در ارائه آنها اخلالی به وجود آید و اگر در کوتاه مدت چنین مشکلاتی برای مردم خوزستان حل نشود، در حق خوزستانی ها کوتاهی شده است. وقتی پدیده ریزگردها در استان اتفاق می افتد، زندگی در خوزستان مختل می شود و در این شرایط باید باید تبعات ریزگرد ها در زندگی و اقتصاد مردم به حداقل برسد.

حاجتی با بیان اینکه باید به منظر اقتصادی تبعات ریزگردها در خوزستان توجه کرد، تصریح کرد: تبعات اقتصادی ریزگردها بسیار مهم است زیرا در خوزستان درخواست برای مهاجرت کارکنان دولت بسیار زیاد است و باید در این زمینه مشوق هایی برای نیروی انسانی که در استان مشغول به کار هستند، در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید در خصوص بدی آب و هوا در خوزستان، اقدامات میان مدت و بلند مدت جهت اعطای مشوق ها انجام گیرد، گفت: باید این تفاوت ها در حقوق نیروی انسانی خوزستان نسبت به سایر مناطق لحاظ شود تا نیروی انسانی استان را از دست ندهیم. آیتم بدی آب و هوا بین خوزستان و استان چهارمحال و بختیاری تنها ۱۵ هزار تومان است و این مساله اصلا قابل قبول نیست.

حاجتی گفت: در سه سال اخیر تقاضا برای مهاجرت میان کارکنان دولت خوزستانی به خارج از استان به شدت زیاد شده و طبیعتا باید مشوق هایی را برای جلوگیری از مهاجرت آنها فراهم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان خاطرنشان کرد: باید در خصوص مشوق هایی که می توان برای بخش خصوص در نظر گرفت تا شرایط برای آنها محیا شود و در استان به سرمایه گذاری بپردازندد نیز توجه کرد. همچنین باید به مسائل خوزستان به صورت فوری توجه شود و مصوبه هایی داشته باشیم تا بتوانیم تبعات اقتصادی ریزگردها را در خوزستان کاهش دهیم.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
4
کارکنان غیربومی محترم پس از اشغال فضای کاری خوزستان قصد بازگشت به ولایت خودشان را دارند.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
4
باید یک فوق العاده مستمر در نظر گرفته شود به جز بدی اب وهوا هردو لحاظ شود
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
4
يک هفته که از گرد وخاک گذشت مسئولين يادشون ميره
واقعا بايد به حال خوزستان و مخصوصا اهواز گريست بحال مردم، که بايد اين مسئولين بي کفايت هيچ کاري واسشون انجام نميدن .
يه نگاه به شهر بندازي ميبيني نه جاي تفريح داره، نه شهريت داره نه يک خيابان بدون چاله، نه سيستم دفع فاضلابي در حد شهرهاي معمولي ديگر استانها. اين همه سرمايه و پول کجا ميره. چهارشير بعد از گذشت دو سال با چند پايه هر روز افتتاح ميشود. مترو ديگر هيچ.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
5
از اين بايد و نبايدها زياد شنيديم. اگه جراتش رو داريد عمل كنيد! اينقدر به مردم دروغ نگيد لطفا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
1
چند درصدشون بومی اند کاکا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
من خوزستانی وطنم رو با خاک و خون عوض نمیکنم به پایتخت و اصفهان که به ناحق حق خوزستان رو میخورن ، آخرش خدایی هست تا پاداش تمام اعمالتان را بدهد ، به امید عدالت خدا
:
:
:
آخرین اخبار