تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۴۱۳۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ برتر تکواندو بانوان خوزستان پیگیری شد
رقابت‎های لیگ برتر تکواندو بانوان خوزستان پنج‎شنبه (14 بهمن‎ماه) در دو رده سنی خردسالان و نوجوانان در اهواز پیگیری شد
رقابت‎های لیگ برتر تکواندو بانوان خوزستان پنج‎شنبه (14 بهمن‎ماه) در دو رده سنی خردسالان و نوجوانان در اهواز پیگیری شد.

پریسا کوهی، مسوول کمیته بانوان هیات تکواندو استان اظهار کرد: در هفته دوم لیگ برتر نوجوانان، هیات تکواندو دزفول برابر یزدان اهواز به تساوی 5 بر 5 دست یافت و ستارگان مسجدسلیمان 3 بر 7 مغلوب آکادمی کوهی اهواز شد.

وی گفت: در هفته سوم این رده سنی نیز، یزدان اهواز 8 بر 2 از سد ستارگان مسجدسلیمان عبور کرد و آکادمی کوهی اهواز نیز برابر هیات تکواندو دزفول 5 بر 5 متوقف شد.

مسوول کمیته بانوان هیات تکواندو خوزستان افزود: در ادامه، مسابقات هفته سوم و چهارم لیگ برتر خردسالان نیز به انجام رسید که در دیدارهای هفته سوم، هیات تکواندو دزفول با نتیجه قاطع 8 بر 2 بر تیم آکادمی بارانی فائق آمد، ستارگان مسجدسلیمان 6 بر 4 بر هیات تکواندو هفتکل غلبه کرد و پدیده اندیمشک نیز با نتیجه 9 بر یک از سد فرهانیان آبادان گذشت.

وی با اشاره به نتایج هفته چهارم این رده سنی نیز گفت: در مسابقات این هفته، آکادمی بارانی 6 بر 4 بر آکادمی کوهی اهواز چیره شد، ستارگان مسجدسلیمان 2 بر 8 نتیجه را به هیات تکواندو دزفول واگذار کرد و هیات تکواندو هفتکل نیز با همین نتیجه مغلوب پدیده اندیمشک شد.

کوهی خاطرنشان‌کرد: در پایان مسابقات این دو هفته، مرضیه پاپی‎صاد از آکادمی کوهی و نسترن ساعدی از پدیده اندیمشک به ترتیب در رده‎های سنی نوجوانان و خردسالان، عنوان بهترین مربی هفته را کسب کردند؛ همچنین پگاه صالحی از تیم آکادمی کوهی به عنوان فنی‎ترین بازیکن رده سنی نوجوانان انتخاب شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار