تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۴۱۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خوزستان:
جشنواره فیلم رشد در 20 منطقه خوزستان اجرا خواهد شد
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خوزستان با تاکید بر تولید یک‌هزار فیلم در جشنواره فیلم رشد، گفت: جشنواره فیلم رشد در 20 منطقه خوزستان اجرا خواهد شد
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خوزستان با تاکید بر تولید یک‌هزار فیلم در جشنواره فیلم رشد، گفت: جشنواره فیلم رشد در 20 منطقه خوزستان اجرا خواهد شد.

حرج چلداوی شامگاه شنبه در جلسه فیلم رشد با تبریک ایام دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ایام کنونی ایام انقلاب است و انقلاب ما دستاوردهای زیادی از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی، نظامی و... را در پی داشت.

وی ادامه داد: دستاورد علمی ما به جایی رسیده است که اکنون ما در بحث تولید علم، نانو، سلول‌های بنیادی، هوا فضا و... در رتبه اول قرار داریم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خوزستان گفت: ما اکنون در بحث نظامی در رتبه هفتم جهان قرار داریم و این از دستاوردهای بی نظیر انقلاب به حساب می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه ما در چهل‌و‌ششمین دوره از دوره‌های جشنواره فیلم رشد قرار داریم، عنوان کرد: جشنواره فیلم رشد، جشنواره بین‌المللی است که در آن حدود یک‌هزار فیلم تولید شده است و از این تعداد، ۲۲۰ فیلم مربوط به دیگر کشورهای جهان از جمله روسیه، چین، انگلیس، آمریکا و فرانسه است.

چلداوی با تاکید بر اینکه فیلم‌های این جشنواره در 20 منطقه از استان ما اجرا خواهد شد، بیان کرد: ما برای افتتاح این جشنواره، شهرستان خرمشهر را انتخاب کردیم و این انتخاب به دلیل رشادت‌های است که در این مکان اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم رشد هدف‌های را در خود دارد، تصریح کرد: در وهله نخست دانش‌آموزان با هنرمندان و فیلم‌سازان آشنا و سپس مبادرت به تولید فیلم کنند و فیلم‌های در حد دو تا 10 دقیقه‌ای را برای این جشنواره ارسال کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خوزستان گفت: این فیلم‌ها اثر دیداری را بر دانش‌آموزان می‌گذارد و ما توسط این فیلم‌ها از آموزش متکی به بحث شنیداری دور و به بحث چند رسانه‌ای رو خواهیم آورد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار