تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۴۱۴۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس کانون اسب اصیل انگلستان:
آینده روشنی در انتظار سوارکاری ایران است
رییس کانون اسب اصیل عرب انگلستان گفت: از آنجا که مالکان و سوارکاران در ایران بسیار مشتاق یادگیری هستند، آینده مثبت و روشنی در انتظار سوارکاری ایران است
رییس کانون اسب اصیل عرب انگلستان گفت: از آنجا که مالکان و سوارکاران در ایران بسیار مشتاق یادگیری هستند، آینده مثبت و روشنی در انتظار سوارکاری ایران است.

کریستینا بنت در خصوص بیست‎وسومین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب خوزستان، اظهار کرد: مسابقه در سطح بسیار خوب و بالایی برگزار شد و از این که در ایران و اهواز هستم و افتخار داوری در این مسابقات را داشتم، بسیار خوشحال هستم. اسب‌های بسیار زیبا و دوست‌داشتنی در این مسابقات شرکت کرده بودند که باعث شده بود سطح مسابقات بسیار از آن‎چه که انتظار داشتیم، بالاتر باشد.

وی عنوان کرد: آینده بسیار مثبت و روشنی در انتظار ورزش سوارکاری در ایران است؛ چرا که حس می‌کنم سوارکاران و مالکان اسب‌ها بسیار مشتاق یادگیری هستند و با این شرایط باید در انتظار پیشرفت روزافزون آن‌ها بود.

بنت خاطرنشان‌کرد: اسکان تماشاگران، مهمانان و اصحاب رسانه بسیار عالی برنامه‌ریزی شده بود و فکر می‌کنم سه روز با نشاط و سرگرم‌کننده برای تمام افراد حاضر در این نمایش رقم خورد.

بیست‎وسومین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب خوزستان با حضور 176 شرکت‌کننده از 13تا 15 بهمن در مجموعه ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار