تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۴۱۴۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخشدار زیدون عنوان کرد:
افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در سردشت زیدون
تأمین نیازهای اساسی و توزیع بهینه منافع ناشی از توسعه ملی می‌تواند در پیشرفت روستاها نفش به‌سزایی داشته باشد
بخشدار زیدون با اشاره به افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در این بخش گفت: تأمین نیازهای اساسی و توزیع بهینه منافع ناشی از توسعه ملی می‌تواند در پیشرفت روستاها نفش به‌سزایی داشته باشد.

سید ذبیح‌الله فرخنده‌زاده امروز اظهار کرد: سه زمین مصنوعی در روستاهای قلعه کعبی، درونک و لنگیر علیا با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: روستاهای بخش زیدون ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ورزش و استعدادهای خوبی در توسعه بخش‌های مختلف دارند.

بخشدار زیدون با اشاره به همکاری شوراها و دهیاری‌های بخش زیدون افزود: با همکاری شوراها، دهیاری‌ها، مدیر کل امور روستایی استانداری خوزستان  و فرمانداری بهبهان اعتبارات خوبی جهت بهسازی و زیباسازی روستاها صورت گرفته است.

فرخنده‌زاده با اشاره به ایجاد فضای بانشاط در روستاها تصریح کرد: با ایجاد و احداث پارک‌های محله در محیط روستایی می‌توان گام‌های موثری در ایجاد فضای مناسب و با نشاط برای اهالی روستائیان برداریم.

وی تصریح کرد: شناخت دقیق مسائل مربوط به روستائیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این موضوع نیازمند شناخت زیرساخت‌ها و توسعه عمرانی روستاها است.

بخشدار زیدون ادامه داد: تأمین نیازهای اساسی و توزیع بهینه منافع ناشی از توسعه ملی می‌تواند در پیشرفت روستاها نفش به‌سزایی داشته باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار