تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۴۱۴۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز نام‌نویسی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در خوزستان
همزمان با سراسر کشور نام‌نویسی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در خوزستان آغاز شد و علاقه‌مندان علاوه بر شیوه اینترنتی می‌توانند با مراجعه به ادارات اوقاف شهرهای خود به ثبت نام حضوری اقدام کنند
همزمان با سراسر کشور نام‌نویسی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در خوزستان آغاز شد و علاقه‌مندان علاوه بر شیوه اینترنتی می‌توانند با مراجعه به ادارات اوقاف شهرهای خود به ثبت نام حضوری اقدام کنند.

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان اظهار کرد: بر اساس اعلام رسمی آغاز ثبت‌نام چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان خوزستان هم این فرآیند آغاز شده است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.quraniran.ir مراجعه کنند، ادامه داد: افرادی که می‌خواهند به صورت حضوری ثبت‌نام کنند به ادارات اوقاف شهرستان خود مراجعه کرده و ثبت‌نام را انجام دهند که پس از آن نام آنها در سامانه اینترنتی ثبت خواهد شد.

فرهادی نژاد گفت: بر اساس اعلام آیین‌نامه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت‌نام تا فروردین‌ماه ۹۶ ادامه خواهد داشت و پس از آن مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان گفت: با توجه به تغییرات صورت گرفته در آیین‌نامه مسابقات تواشیح هم تصمیم بر آن است که ضبط اثر از گروه‌های تواشیح استان همزمان با برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن انجام شود و پس از آن آثار به سازمان ارسال شوند.

وی بیان کرد: در مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن مریم ۶ هزار خوزستانی از سراسر شهرهای استان ثبت‌نام کرده بودند.
:
:
:
آخرین اخبار