تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۴۱۵۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقات وزنه برداری نکوداشت آیت‌الله جزایری به بهترین شکل برگزار می شود
رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: استان مدیون زحمات آیت الله جزایری بوده لذا سعی داریم مسابقات وزنه برداری نکوداشت مقام این عالم ربانی را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

سید علیرضا قریشی اظهار کرد: مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور از 19 بهمن‌ ماه در اهواز آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

رئیس هیأت وزنه برداری خوزستان افزود: این مسابقات با حضور وزنه‌بردارانی از 24 استان کشور برگزار می شود که هر استان تنها با یک تیم در این رقابت ها حضور پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به سطح بالای این مسابقات افزود: با توجه به این که این رقابت ها حکم انتخابی تیم ملی را دارد بی شک در سطح عالی برگزار می شود و رکوردهای خوبی به ثبت می رسد.

قریشی با بیان این که برگزاری اردوهای تیم ملی مانع از حضور نفرات ملی پوش در این رقابت ها شده افزود: نفرات اول تمامی اوزان در این مسابقات به جمع ملی پوشان در اردو اضافه می شوند.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ترویج فرهنگ دینی و الگوبرداری در بین ورزشکاران عنوان کرد و گفت: آیت الله جزایری پدر معنوی خوزستان بوده و زحمات بسیاری برای این استان کشیده است لذا بر خود واجب دانستیم که این مسابقات را با نام ایشان برگزار کنیم.

رئیس هیأت وزنه برداری خوزستان در خصوص ورزشکاران خوزستانی حاضر در این رقابت ها گفت: ورزشکاران استان نسبتا خوب هستند و می توانیم در بعضی اوزان مقام کسب کنیم اگرچه نفرات برتر ما در اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی عنوان کرد: تیم های شرکت کننده در این مسابقات 18 بهمن ماه وارد استان شده و مسابقات در سه روز 21،20،19 برگزار می شود. شرایط اسکان تیم ها به بهترین شکل فراهم شده است تا با کمال آرامش به کار خود ادامه دهند.

قریشی در پایان گفت: مراسم افتتاحیه این مسابقات 19 بهمن‌ ماه با حضور آیت الله جزایری و سایر مدیران استان برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار