تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۴۱۵۱۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور معاون اول رئیس‌جمهور؛
فاز ۲ پالایشگاه آبادان رسماً آغاز به‌کار می‌کند/ استخدام فقط مختص بومی‌ها
فرماندار ویژه آبادان گفت: با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، عملیات فاز دو پالایشگاه آبادان به‌طور رسمی آغاز می‌شود
فاز ۲ پالایشگاه آبادان رسماً آغاز به‌کار می‌کند/ استخدام فقط مختص بومی‌هافرماندار ویژه آبادان گفت: با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، عملیات فاز دو پالایشگاه آبادان به‌طور رسمی آغاز می‌شود.

عزیزاله شهبازی بعدازظهر امروز در نشست خبری که در خصوص سفر معاون اول رئیس‌جمهور به شهرستان با اصحاب رسانه در محل فرمانداری آبادان  برگزار شد، اظهار کرد: پروژه «طرح تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان» که به عنوان فاز دو شناخته می‌شود، از مهم‌ترین پروژه‌ها در استان خوزستان است که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به‌طور رسمی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: پس از به ثمر رسیدن برجام و لغو تحریم‌های ظالمانه علیه ایران و گشایش ال.سی برای این پروژه، عملیات اجرایی طرح تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان با مشارکت یک شرکت مقتدر چینی وارد مرحله اجرا شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: این طرح به طور شفاف، مشخص وارد مرحله اجرا شده و برای آن مدت‌زمان اجرا، مجری طرح و اعتبارات، تعیین و لحاظ شده است.

شهبازی افزود: طرح تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان (فاز دو) در قالب کنسرسیوم ایران و چینی با مشارکت 50 درصدی ایران و 50 درصدی شرکت چینی و حجم سرمایه‌گذاری سه میلیارد دلار به انجام می‌رسد.

وی عنوان کرد: برای اجرای این طرح حدود 8 تا 12 هزار نیروی کار در طول مدت حدود 6 ساله اجرای طرح و به‌تناسب اجرای فازها و مراحل مختلف کار اعم از مرحله طرح مطالعاتی، تجهیزکارگاه و ورود ادوات مورد نیاز و اجرای عملیات جذب می‌شوند.

فرماندار ویژه آبادان تأکید کرد:  مدت‌زمان انجام مطالعات تا شروع به‌کار عملیات را شش ماهه بوده است و اجرای پروژه فاز دو پالایشگاه کاری بسیار مهم و سنگین بوده که در شرایط بد اقتصادی کشور که امسال نیز به‌عنوان سال متلاطم اقتصادی برای دولت نیز بود، دولت در نقطه صفر مرزی این عملیات را به مرحله اجرا رسانده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان یادآور شد: اظهار کرد: کاهش آلودگی محیط‌زیست، به‌روز بودن تجهیزات و دستگاه‌ها، افزایش فرآوری‌هایی که از قبل نفت ایجاد می‌شود و بکار گیری و جذب نیروی انسانی برای چندین سال که با فراگیری آموزش‌های لازم تخصص‌های لازم را نیز فرا می‌گیرند.

وی اشاره کرد: جذب نیرو در این طرح تنها مختص مردم شهرستان آبادان است، مگر آنکه تحت هیچ امکانی تخصص موردنیاز در شهرستان وجود نداشته باشد.

شهبازی با تأکید دوباره بر اینکه جذب نیرو تنها برای مردم شهرستان آبادان است، گفت: پذیرش نیروی کار از شهرهای همسایه در اجرای فاز دو پالایشگاه آبادان نیز انجام نمی‌شود.

فرماندار ویژه آبادان افزود: تأمین اجتماعی نیز حق بیمه کردن کسی را ندارد، مگر آنکه از سوی اداره کار آبادانی بودن آن فرد تائید شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به‌کارگیری نیروها در فاز دو پالایشگاه آبادان به شکل نظامند و قاعده‌مندی از سوی اداره کار و امور اجتماعی آبادان و با نظارت مستقیم فرماندار و یا معاون سیاسی وی به انجام می‌رسد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Finland
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
2
2
هر چه ابادانی هست توی شرکت نفت اهواز استخدام شده اند بچه های اهواز اکثر بیکار هستن حالا فقط استخدام مخصوص ابادانی هاست . افرین به این منطق
يوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
معمولا تو استخدامي هاي اينگونه تو آبادان و خرمشهر مردم اين 2 شهر بومي هم محسوب مي شوند كما اينكه تو استخدامي هاي فولاد كاوه و تاسيسات دريايي و نفت و گاز اروندان و بندر و گمرك خرمشهر و شركت هاي صنعتي صدها آباداني مشغول به كار هستند
آبادان و خرمشهر بومي هم محسوب مي شوند اين يه قانون معرفتيه.
حالا فرماندار آبادان اينجوري روي آباداني بودن تنها و نگرفتن نيرو از شهر همسايه تاكيد ميكنه نشون از استارت ايجاد يك فتنه ميده كه تو اين دعوايي كه ميخوان به وجود بيارن حداقل نصف نيروي غير بومي از اهواز و غيره ميخوان بيارند.
خوز نيوز لطفا درج كن نظرمو
اگه زحمتي هم نيست مكاتبه كن با فرماندار كه تكليف خرمشهري ها كه از آلودگي پالايشگاه آبادان هم دارن آسيب مي بينند چي ميشه!!!؟
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
سودش ميره جايي كه بايد مصرف شه دودش براي ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
بابا دلتون خوش همه از تهران و تبریز و اصفهان میان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
بزک نمیر بهار میاد ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
0
باسلام،منکه بچه آبادانم،۳۶سالمه بیکارم بادوتا بچه کراینشین،چکارکنم فیتر ۲هم هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
ما الان نزدیک به چند ساله از ابادان بار کردیم چرا؟ چون ابادان کار نیست .چراکار نیست ؟ چون شرکتهای ابادان نیروی خودی نمیگیرند. الا مردم شهر شورش کنن انوقت همچی ابادان برمگردد سرجای خودش.
یه باشرف که حق هیچ کس رو نخورده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
باز هم اولویت با فامیل و دوست و آشنای غیربومی و بی سواد هست و افراد بومی بدون پارتی و با سواد باید فقط دود بخورن. این تجربه منی هست که 7 بار تو مصاحبه سازمانهای دولتی قبول شدم و با وقاحت تمام با پارتی بازی یکی دیگه رو گذاشتن سر جام و اعتراضم به سازمان بازرسی هم با جایی نرسید. به قول معروف شکایت خدا رو پیش پیغمبرش برم !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
1
0
جوانان آبادانی هیچ وقت نخواهد رسید که یه روز بیاد تو پالایشگاه آبادن کار کنید من خودم آبادانیم لیسانسه هستم اما دارم به چشم میبیتم که چه حق خوری داره تو شهر ما میشه یه بار رفتم تو قسمت کار گزیتی واسه استخدام مدارکم هم با خودم برده بودم به من گفتن با پارتی اومدی یا بدون پارتی گفتم من با خدا اومدم برگشتن به من گفتن از همون راهی که اومدی برگرد برو خونتون وقتی یه مسئول یه قسمت از پالایشگاه این طوری بهت جواب بده دیگه آدم چه حرفی واسه گفتن داشته باشه. به خدا توکل کنید خدا با ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
بابا همش دروغ بومی من راننده جرثقیل هستم رفتم پالایشگاه آبادان میگه استخدام نداریم پیمانکار شیرازی بود همه رواز شیراز آورده بود همش کلاه دارن سرمون میزارن
:
:
:
آخرین اخبار