تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۴۱۵۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجم نفت آبادان فصل جاری را از دست داد
مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان تحت عمل جراحی قرار گرفت و ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر را از دست داد
مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان تحت عمل جراحی قرار گرفت و ادامه حضور در رقابت های لیگ برتر را از دست داد.

رضا نوروزی که از ناحیه مینیسک دچار آسیب‌دیدگی شده یود، روز یک شنبه پای مصدومش را به تیغ جراحی سپرد و تا پایان فصل جاری لیگ برتر قادر به همراهی زردپوشان آبادانی نخواهد بود.

رضا نوروزی که در بازی روز جمعه صنعت‌نفت آبادان مقابل نفت تهران روی نیمکت تیمش قرار داشت، روز شنبه تحت معاینه قرار گرفت و پس از توصیه پزشکان برای انجام عمل جراحی روی مینیسک آسیب‌دیده‌اش، یکشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مسئولان باشگاه نفت آبادان نام رضا نوروزی را از لیست این تیم خارج خواهند کرد تا مهاجم دیگری را جایگزین وی کنند. این مهاجم ۳۴ ساله که سابقه آقای گل شدن در دوره دهم لیگ برتر را داشته است، طی فصل جاری دوبار با پیراهن صنعت‌نفت به تیم‌های استقلال و پیکان گل زده است.

نوروزی که سابقه آقای گلی با پیراهن فولاد خوزستان در لیگ برتر را در کارنامه دارد، همیشه بابت مصدومیت هایش در دوران اوج، خانه نشین می شد و به رغم شایستگی ها و شم بالایش در گلزنی، هیچگاه نتوانست به جایگاه مناسبی در فوتبال ایران دست پیدا کند.

از سوی دیگر، پس از رسمی شدن محرومیت تیم‌ تراکتورسازی تبریز از نقل‌وانتقالات زمستانی، سجاد شهباززاده که با این تیم به توافق رسیده بود، باید در تیم دیگری به میدان برود.

صنعت‌نفت آبادان از جمله تیم‌هایی است که برای جذب شهباززاده پیش‌قدم شده و پیشنهاد خود را به این بازیکن ارائه کرده است. رقم اولیه درخواستی شهباززاده، حدود ۷۵ درصد بیشتر از رقم پیشنهادی باشگاه صنعت‌نفت آبادان بوده و باید دید که آیا طرفین به توافق مالی می‌رسند یا خیر.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار