تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۴۱۵۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: زیر سوال بردن کادر فنی بی‌انصافی است/ هواداران واقعی فولاد هوشیار باشند
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:‌ علی‌رغم این‌که از نظر پرداخت مالی جزو تیم‌هایی هستیم که کمترین پرداخت را داشته‌ایم ولی این موضوع در تیم ما مهم نبوده و بازیکنانم باتمام وجود بازی می‌کنند و مانند برخی تیم‌ها نیستیم که به خاطر پرداخت مالی تا آستانه فروپاشی پیش رفتند.

نعیم سعداوی در خصوص دیدار این هفته تیمش برابر پدیده، اظهار کرد: بازی سنگینی در پیش داریم. حریف نیز یکی و هفته است که مانند تیم ما علی‌رغم این‌که شایسته نتیجه‌گیری بوده، به دلایل مختلف نتوانسته است نتیجه بگیرد و یکسری مشکلات خاص دارد که به نظرم همین باعث می شود، با انگیزه بیشتری کار کنند.

وی افزود:‌ تیم ما نیز تقریبا چند هفته‌ای است که از نظر نتیجه‌گیری آن‌طور که باید و شاید خوب عمل نکرده و این درحالی است که ما خوب بازی می‌کنیم. اکنون تمرینات خوبی را برای بازی این هفته پشت سر می‌گذاریم و بازیکنانم بسیار خوب کار می کنند و با تمام مشکلاتی که پیش روی‌شان است، خیلی با انگیزه هستند و من هم صد درصد به کار جوانانم اعتماد و اعتقاد دارم. ما به دنبال این هستیم که تلاش کنیم و تمام توان‌مان را بگذاریم تا به نتیجه لازم برسیم و این امید را داریم که بتوانیم خودمان را از شرایط فعلی خارج کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص مصدومان تیمش نیز گفت:‌ ما یوسف وکیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم که البته یکی دو جلسه است که تمرینات خود را آغاز کرده و امیدوارم بتوانیم با تدابیر کادر پزشکی، او را برای باز یپیش‌رو در اختیار داشته باشیم اما سینا مریدی و عبدالله ناصری همچنان مصدوم هستند و آن‌ها را نداریم. چاگو نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی‌ها نسبت به عملکرد کادر فنی انتقاد دارند، در حالی که همین‌ها در نیم‌فصل اول نظر دیگری در خصوص این کادر داشتند؟ گفت:‌ زمانی که تیم در نیم فصل اول آن نتایج را گرفت و توانستیم روند رو به رشدی را طی کنیم، همه می‌گفتند که کادر فنی فولاد خوب است و حرف‌هایی برای گفتن دارد. به نظرم شاید بی‌انصافی باشد که کسی این کادر را زیر سوال ببرد. آقای باغ آبادی، ‌فریسات، سواری،داراب‌پور و ‌منظمی، ‌همگی مربیان با تجربه‌ای هستند. ما علی‌رغم مشکلاتی که پیش‌روی‌مان بود و باید تیم جدیدی را می‌بستیم تا تیم از شرایط فصل گذشته‌اش خارج شود، با وجود حداقل‌ها این کار را کردیم. باید بگویم کل رقم قرادادی کادر فنی کنونی ما، معادل رقم قرارداد مربی بدنساز فصل گذشته است. به هر حال تمام تلاش کادر فنی، سرافرازی باشگاه است.

سعداوی در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکرد بازیکنان تیم‌تان از جمله ساسان انصاری و شریفات ابراز رضایت دارید؟ عنوان کرد: ‌از عملکرد تک تک بازیکنانم راضی هستم؛ برخی از آن‌ها فراتر از انتظار بوده‌اند و حتی در حد ستاره ظاهر شده‌اند. ساسان انصاری با وجود این‌که در پست غیر تخصصی خود کار می‌کند، عملکرد بی‌نظیری از خود به نمایش گذاشته است و آقای گل لیگ است. او چند هفته‌ای موفق به گلزنی نشده که به این دلیل است که تیم‌ها برای مهار کردن او برنامه ویژه‌ای در نظر دارند اما شک نکنید که فراتر از انتظار ظاهر شده و از هر جهت از عملکرد او راضی هستیم.

وی با بیان این‌که شریفات بهترین سال فوتبالی‌اش را در حال سپری کردن است، بیان کرد: من سال‌های بسیاری از نزدیک با بازیکنان کار کرده‌ام و اکنون می‌دانم که شریفات بهترین سال فوتبالیش را سپری می‌کند و در خدمت شرایط تاکتیکی تیم است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص دورازه‌بان‌های تیمش نیز گفت: ‌ما سه گلر داریم که دو نفر از آن‌ها با تجربه هستند که از عملکردشان راضی هستم. احسان مرادیان هم گلر جوان و آینده‌دار ما است که تلاش می‌کند خود را در سال‌های آینده به فوتبال ایران معرفی کنند.

وی در ادامه افزود: ‌عبدالله کرمی نیز در حد یک ستاره بوده و عملکردش بسیار عالی است. ایوب والی هم علی‌رغم این‌که دو سال از شرایط فوتبالی به دور بود ولی خیلی زود خودش را نشان داد و از عملکرد او نیز راضی هستم. ما در دفاع‌های کناری نیز از بازیکنان جوانی استفاده می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته‌اند و توانسته‌اند اعتماد ما را جلب کنند. همچنین از حمید بوحمدان در چند پست استفاده کرده‌ایم که عملکرد رضایت بخشی داشته است. عبدالله‌زاده و و مطلق‌زاده نیز آینده‌دار و در درخدمت تیم هستند. ما همچنین حبیبی، ربانی، حردانی، نجاریان، بدرقه و پاک‌پرور را که بازیکنانی شایسته و آینده‌دار هستند در اختیار داریم که در تلاش هستند، خودشان را فوتبال ایران معرفی کنند.

سعداوی تاکید کرد: اگر موفقیتی حاصل شود، تلاش هواداران و مجموع تیم و باشگاه فولاد است. اگر هم عدم موفقیت باشد، من مسوولیت آن را با تمام وجود می‌پذیرم.

وی افزود:‌ مطمئنا تمام تیم تلاش می‌کند که انتظارات و اهداف ما را اجرا کنند. باید بگویم علی‌رغم این‌که از نظر پرداخت مالی جزو تیم‌هایی هستیم که کمترین پرداخت را داشته‌ایم ولی این موضوع در تیم ما مهم نبوده و بازیکنانم باتمام وجود بازی می کنند و مانند برخی تیم‌ها نیستیم که به خاطر پرداخت مالی تا آستانه فروپاشی پیش رفتند. پس بی‌انصافی است که در خصوص بازیکنان انتقادی داشته باشیم. بیشتر بازیکنان تیمم با وجود پیشنهادهایی که چه ابتدای فصل و چه در نیم‌فصل داشتند، فقط به خاطر عشق و علاقه ای که به فولاد و هواداران آن داشتند در تیم ماندند تا روزهای خوبی را رقم بزنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به جلسه چند روز پیش خود با اعضای هیات مدیره باشگاه، عنوان کرد:‌ برای اولین بار بود که همدلی بی‌نظیری در هیات مدیره باشگاه شاهد بودم و امیدوارم در شرایطی که نیاز داریم، از ما حمایت کنند تا روزهای خوبی را برای این باشگاه رقم بزنیم.

وی در ادامه در خصوص جذب شهباززداه نیز گفت: من چند روز پیش درخواست جذب او را به باشگاه دادم و اکنون اطلاعی در خصوص جذب او ندارم و قرار بود که باشگاه این موضوع را دنبال کند. ما سعید لطفی را نیز می‌خواستیم که جذب او به دلایل مختلفی فراهم نشد.

سعداوی عنوان کرد:‌ تیم‌ها در نیم فصل دوم با توجه به نگاهی که به فولاد دارند، با آمادگی بیشتری مقابل ما ظاهر می‌شوند که همین کار ما را سخت می‌کند ولی ما هم تلاش می‌کنیم که بهتر نتیجه بگیریم و امیدوارم از این بدشانسی موجود، فاصله بگیریم و به شرایط خوب گذشته‌مان برگردیم.

وی در پایان با قدردانی از هواداران واقعی فولاد، گفت: اخیر جریان‌هایی قصد تفرقه و چند دستگی دارند و من از هواداران واقعی فولاد می‌خواهم که هوشیار و به فکر حفظ اعتبار باشگاه باشند و مانند گذشته از تیم و تک‌تک بازیکنان حمایت کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار