تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۴۱۶۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرواز چهارمین مرغک سینمایی کانون در استان خوزستان؛
سینمای کودک و نوجوان در اندیمشک افتتاح شد
چهارمین مرغک سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان خوزستان به پرواز درآمد
خوزنیوز: چهارمین مرغک سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان خوزستان به پرواز درآمد.

به گزارش خوزنیوز؛ چهارمین سینمای کودک و نوجوان کانون خوزستان هم‌زمان با جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار اندیمشک، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید، مسئول بهزیستی و مسئول بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک و جمعی از کودکان و نوجوانان اندیمشکی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 این شهرستان آغاز به کار کرد.

فرماندار شهرستان اندیمشک در آیین گشایش این سینما گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکانی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است و کانون با افتتاح این سینما در این راه قدم برداشته است.

پیمان جهانگیری حمایت از برنامه‌های کانون را از وظایف فرماندار اندیمشک عنوان کرد و افزود: ما با اختصاص بودجه در سال جاری از منابع مختلف، کانون را حمایت کردیم و همچنان این نهاد فرهنگی را در برنامه‌های آینده‌اش حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی قرار شده است در آینده نزدیک فعالیت‌های کانون در سطح شهرستان اندیمشک با احداث، تجهیز و تکمیل مراکز گسترش یابد یادآور شد: جلساتی با مسئولین کشوری انجام شده است که در دو بعد آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بتوانیم قدم‌های مثبتی برای خدمت‌رسانی بیشتر به کودکان و نوجوانان و مردم شهرستان اندیمشک برداریم.

در ادامه این مراسم غلام‌رضا شنبدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان افتتاح سینمای کودک و نوجوان را هم‌زمان با جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به فال نیک گرفت و گفت: از این پس دانش آموزان و خانواده‌های کودکان و نوجوانان اندیمشکی می‌توانند تولیدات سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی کانون را در این سینما مشاهده کنند.

وی با اشاره به این‌که سینما کانون شهرستان اندیمشک 120 مترمربع مساحت زیربنا دارد افزود: ظرفیت این سالن 135 نفر است و دانش آموزان مدارس، اولیای تربیتی و خانواده‌ها می‌تواند در دو سانس صبح و دو شانس بعدازظهر فیلم‌های آموزشی و تربیتی مرتبط با کودکان و نوجوانان را مشاهده کنند.

وی با تأکید بر توسعه سینماهای کودک و نوجوان در استان خوزستان خاطرنشان کرد: ما در کانون از ابتدا آبان امسال تا کنون چهار سینمای کودک و نوجوان را در شهرهای اهواز، دزفول، آبادان و اندیمشک افتتاح کرده‌ایم.

شنبدی خاطر نشان کرد: ما با راه‌اندازی این سینماها فقط به دنبال مشغول کردن کودکان و نوجوانان نیستم بلکه می‌خواهیم مفاهیم اجتماعی و اخلاقی و تربیتی را به بچه‌ها منتقل کنیم.

گفتنی است؛ سینمای کودک و نوجوان اندیمشک در کوی جمهوری، انتهای خیابان والفجر 10 واقع شده است و همه‌روزه در دو سانس صبح و دو سانس عصر پذیرای دانش آموزان و خانواده‌های اندیمشکی خواهد بود.
:
:
:
آخرین اخبار