تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۴۱۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هافبک نفت آبادان: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌‌که بازی حساسی در داربی خوزستان مقابل استقلال داریم، گفت: هر دو تیم برای پیروزی به میدان می‌آیند و به نظرم بازی زیبایی می‌شود
بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌‌که بازی حساسی در داربی خوزستان مقابل استقلال داریم، گفت: هر دو تیم برای پیروزی به میدان می‌آیند و به نظرم بازی زیبایی می‌شود.

محمدزبیر نیک‌نفس در خصوص دیدار تیمش در داربی استان برابر استقلال خوزستان، اظهار کرد: این دیدار هم مانند بازی‌های قبل‌‌مان است. در لیگ برتر تمام دیدارها سخت هستند و بازی آسانی نداریم.

وی با بیان این‌‌که بازی حساسی مقابل استقلال خوزستان داریم، گفت: با وجود نتایج خوبی که در نیم فصل دوم به دست آورده‌ایم، در حال حاضر در رده دوازدهم هستیم و به همین دلیل  به سه امتیاز این بازی نیاز داریم. استقلال خوزستان هم به حداکثر امتیاز این دیدار نیاز دارد. در داربی هر دو تیم برای پیروزی به میدان می‌آیند و به نظرم دیدار زیبایی می‌شود.

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان گفت: شرایط تیم‌مان خوب است و تمرینات خوبی را برای این دیدار پشت‌سر گذاشته‌ایم. تیم ما در نیم‌فصل دوم به جز دیدار با استقلال تهران نتایج خوبی را با سرمربی جدید به دست آورده است و اکنون هم به امتیازگیری از دیدار با استقلال خوزستان امیدوار هستیم.

وی در ارزیابی از تیم استقلال خوزستان، گفت:‌ استقلال شاکله فصل گذشته خود را حفظ کرده و درست است که سه چهار مهره خود از جمله کولی‌بالی، خسوس و زهیری را از دست داده است ولی توانسته هم‌سطح آن‌ها بازیکن جذب کند، البته امسال مشکلات مالی هم گریبان‌گیر این تیم بوده است.

نیک‌نفس در پاسخ به این سوال که آیا نفت آبادان می‌تواند از جایگاه فعلی خود به رده بهتری برسد؟ گفت: اکنون شرایط بدی نداریم. اول فصل با توجه به نتایجی که گرفتیم، انتظارات بالا رفت ولی برای تیمی که پس از سال‌‌ها به لیگ برتر آمده است، هدفش در ابتدا باید ماندن آبرومندانه در لیگ باشد.

وی افزود: در حال حاضر جایگاه‌مان به صورتی است که با دو سه برد می‌توانیم در جدول رده‌بندی صعود داشته باشیم. به هر حال با توجه به هزینه‌ای که ما داشته‌ایم و از نظر بودجه نیز پانزدهمین تیم لیگ برتر هستیم، جایگاه فعلی‌مان بد نیست، البته اگر بتوانیم در پایان فصل رده تک‌رقمی کسب کنیم و در یکی از جایگاه‌های هشتم یا نهم قرار بگیرم، خوب است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار