تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۴۱۶۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمود فکری: نفت‌مسجدسلیمان بازی به بازی بهتر می‌شود
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شاید از نتیجه بازی با استقلال اهواز راضی نباشم ولی این‌که به بسیاری از اهداف‌مان رسیدیم و بازیکنانم نظم تیمی را هم حفظ کردند، ما را به آینده امیدوار می‌کند
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شاید از نتیجه بازی با استقلال اهواز راضی نباشم ولی این‌که به بسیاری از اهداف‌مان رسیدیم و بازیکنانم نظم تیمی را هم حفظ کردند، ما را به آینده امیدوار می‌کند.

محمود فکری در خصوص تساوی تیمش در داربی استان برابر استقلال اهواز، اظهار کرد: بازی سختی بود و همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم که حریف بازی بسته‌ای ارائه دهد و در وهله اول به دنبال تک‌امتیاز باشد، به همین صورت شد.

وی افزود: ما از همان نیمه اول فشار بسیاری روی دروازه حریف وارد کردیم و از جناح‌های مختلف نیز به استقلال اهواز فشار آوردیم. در نیمه نخست فرصت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردیم ولی به گل نرسیدیم اما در نیمه دوم فشار بیشتری آوردیم و موفق شدیم گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بعد از گل شاید یک لحظه تمرکز‌مان به خاطر قضاوت داور به هم خورد و به حریف پنالتی دادیم که البته نمی‌دانم پنالتی درست بود یا نبود ولی خیلی سریع گل خوردیم. در ادامه  نیز باز هم به حریف فشار آوردیم و توانستیم به گل هم برسیم، هرچند که نمی‌دانم در آن شلوغی چطور کمک‌داور گل ما را آفساید اعلام کرد که امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشد، چرا که در غیر این‌صورت تیم ما هم در این دیدار و هم در بازی قبل‌مان از داوری متضرر شده و خیلی راحت چهار امتیاز از تیم ما گرفته شده است.

وی افزود: به هر حال تیمی که تقریبا در پایین جدول قرار داشته باشد و بعد به این صورت هم با سوت داور متضرر شود، این موارد برایش گران تمام می‌شود. در کل بازی خوبی با استقلال اهواز داشتیم و بازیکنانم برنامه‌هایی را که داشتیم خیلی خوب دنبال کردند. ما در این دیدار موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و این نشان‌دهنده روحیه خوب بازیکنانم و همچنین حرف‌شنوی و تاکتیک‌پذیری خوب آن‌ها است.

فکری بیان کرد: بازی به بازی بهتر می‌شویم و می‌توانیم فاصله‌مان را با تیم‌های انتهایی جدول بیشتر کنیم. شاید از نتیجه راضی نباشم ولی این‌که به بسیاری از اهداف‌مان رسیدیم و بازیکنانم نظم تیمی را هم حفظ کردند، ما را به آینده امیدوار می‌کند.

وی در پایان در خصوص دیدار آینده تیمش برابر پارس جم جنوبی نیز گفت: بازی سختی در پیش داریم و سعی می‌کنیم تمرینات آماده‌سازی خوبی برای این دیدار داشته باشیم تا با امتیاز از بازی خارج شویم. حریف تیم خوب و یک‌دستی است، ضمن این‌که در نیم‌فصل دوم نیز ترمیم شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار