تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۴۱۶۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر هیئت کبدی خوزستان:
تورنمنت بین‌المللی "کبدی" در خرمشهر برگزار می‌شود
دبیر هیئت کبدی خوزستان از برگزاری تورنمنت بین‌المللی کبدی با نام «فجر اروند» در خرمشهر خبر داد
دبیر هیئت کبدی خوزستان از برگزاری تورنمنت بین‌المللی کبدی با نام «فجر اروند» در خرمشهر خبر داد.

عبدالامیر شمخانی اظهار داشت: در روزهای آینده تورنمنت بین‌المللی کبدی به میزبانی شهر خرمشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در برگزاری تورنمنت بین‌المللی کبدی که به نام «فجر اروند» برگزار می‌شود ادارات مختلف خرمشهر از جمله فرمانداری، منطقه آزاد اروند و اداره ورزش و جوانان این شهرستان همکاری دارند، همچنین فدراسیون کبدی، هیئت کبدی خوزستان و ادارهکل ورزش و جوانان خوزستان نیز برای برگزاری این این مسابقات تلاش‌های زیادی کردند.

دبیر هیئت کبدی خوزستان بیان کرد: تورنمنت بین‌المللی کبدی «فجر اروند» با حضور تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان عراق، تیم ملی ایران، تیم هیئت کبدی استان خوزستان، تیم اروند خرمشهر و تیم ملی پاکستان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تیم‌های شرکت کننده در تورنمنت بین‌المللی کبدی «فجر اروند» در روز شنبه 23 بهمن ماه وارد خرمشهر می‌شوند و روز یکشنبه 24 بهمن ساعت 16:30 آئین افتتاحیه این مسابقات انجام خواهد شد.

شمخانی از حضور رئیس فدراسیون کبدی ایران در آئین گشایش تورنمنت بین‌المللی کبدی «فجر اروند» در خرمشهر خبر داد و تصریح کرد: همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مدیرعامل منطقه آزاد اروند و جمعی زیادی از مسئولان استانی و محلی در این برنامه حضور می‌یابند.

وی در ادامه نا هماهنگی‌های به‌وجود آمده در برگزاری تورنمنت بین‌المللی کبدی «فجر اروند» را یکی از مشکلات این مسابقات دانست و خاطرنشان کرد: قرار بود این مسابقات روز 25 بهمن ماه آغاز شود ولی برنامه‌ریزی به هم خورد که ممکن است به همین دلیل نیز برخی تیم‌ها نتوانند در این رقابت‌ها حضور یابند.

دبیر هیئت کبدی خوزستان با اشاره به اینکه تورنمنت بین‌المللی کبدی «فجر اروند» برای نخستینبار است که انجام می‌شود اظهار امیدواری کرد در سال‌های آینده این مسابقات به نحو بهتری انجام شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار