تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۴۱۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازتاب صعود استقلال در رسانه‌های قطری/ آه قطری‌ها از ضربه‌های پنالتی + تصاویر
رسانه‌های قطری آهی از سر حذف تیم السد سر دادند و تیترهای مشترکی در مورد حذف این تیم برابر استقلال تهران در ضربه‌های پنالتی انتخاب کردند
چهار روزنامه قطری در صفحه‌های ورزشی خود به تفسیر دیدار تیم‌های استقلال تهران و السد در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا و راه‌ یافتن شاگردان علیرضا منصوریان به دور گروهی این رقابت‌ها پرداختند.

روزنامه الشرق این تیتر را برای شکست تیم السد انتخاب کرد: السد پس از شکست برابر استقلال در ضربه‌های پنالتی از لیگ قهرمانان آسیا خارج شد. روزنامه العرب نیز با عنوان ترک آسیا چنین تیتری را برمی‌گزیند: تیم السد در ضربه‌های پنالتی شکست برابر استقلال را پذیرا شد.

الرایه دیگر روزنامه قطری است که همانند روزنامه‌های الشرق و العرب اشاره‌ای به شکست دو نماینده این کشور شامل تیم‌های الجیش و السد و شکست مشابه برابر تیم‌های بنیادکار ازبکستان و استقلال تهران در ضربه‌های تلخ پنالتی نوشت: ضربه‌های پنالتی تیم‌های الجیش و السد را در بازی‌های قهرمانانه حذف کرد. تیم استقلال  قهرمانان السد را از لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد.

روزنامه الوطن نیز با عبارت شلیک، واقعیت آسیایی تیم السد به تشریح بازی این تیم برابر استقلال و شکست در ضربه‌های پنالتی پرداخت.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار