تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۴۱۶۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
وزنه برداری خوزستان پیشینه خوبی در کشور دارد
وزنه برداری خوزستان از پیشینه خوبی در کشور برخوردار بوده و تیم های ملی را به خوبی تزریق می کند
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: وزنه برداری خوزستان از پیشینه خوبی در کشور برخوردار بوده و تیم های ملی را به خوبی تزریق می کند.

شامگاه سه شنبه فرامرز کیانی زاده در مراسم افتتاحیه مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور در سالن نامجو اهواز اظهار کرد: با توجه به درخشش وزنه برداری استان همه ساله حداقل در یک رده سنی میزبانی مسابقات به خوزستان داده می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: با توجه به زحمات آیت الله جزایری برای استان خوزستان حداقل کاری که می توانستیم انجام دهیم نامگذاری مسابقات به نام این عالم بزرگوار بود.

وی ادامه داد: مبارزات قبل از انقلاب، دوران جنگ تحمیلی و پس از آن سه برهه بسیار حساس و درخشان در تاریخ عمر آیت الله جزایری و به تبع استان خوزستان است.

کیانی زاده افزود: آیت الله جزایری با تدبیر و درایت و علم به اوضاع منطقه به خوبی قومیت های استان را در کنار یکدیگر قرار داده و بینشان اتحاد ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: با توجه به عملکرد وزنه برداری استان با هماهنگی به عمل آمده با استانداری درخواست میزبانی این دوره از مسابقات قهرمانی کشور را به فدراسیون ارائه دادیم و سعی کردیم از ظرفیت این رشته در استان به خوبی استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و جایگاه ورزشی استان در کشور و استقبال استاندار ورزش دوست خوزستان بدنبال میزبانی مسابقات سایر رشته های ورزشی دیگری هستیم.

ورزش باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان نیز دراین آیین گفت: هر جا که ورزش گسترش یابد شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود، برگزاری مسابقات ورزشی بهترین فرصت برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط در کشور است.

علی حسین حسین زاده افزود:با توجه به اهمیت موضوع ورزش نزد مسولین جامعه، استانداری خوزستان در ارائه و میزبانی مسابقات ورزشی کمک های لازم را انجام می دهد.

وی با اشاره به این که حوزه تربیت بدنی باید در سطح استان گسترش یابد، عنوان کرد: نقش ورزش در بین عموم مردم بسیار مهم است لذا باید از ظرفیت های ورزش استان به خوبی استفاده کرد.

حسین زاده در ادامه به سه فعالیت ویژه آیت الله جزایری در استان اشاره کرد و گفت: کادر سازی با توجه به نیاز استان، راه اندازی حوزه و دانشگاه و نگاه آزاد اندیشی در حوزه های فکری و سیاسی سه ویژگی مهم از برکات حضور آیت الله جزایری در خوزستان می باشد.

وی با اشاره به اینکه اکثر فرماندهان و مسولین اکنون استان از نیروهایی آیت‌الله جزایری به شمار می آیند تصریح کرد: زمانی به خوزستان تنها از منظر یک استان صنعتی و کشاورزی نگاه می شد اما آیت الله جزایری خلا موجود در استان را به خوبی شناسایی کرده و یک جریان فکری راه اندازی کردند که برکات بسیاری داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: تمام گرایش های سیاسی که در چهارچوب قانون به فعالیت خود ادامه می دهند نظرات و دیدگاه های خود را به راحتی نزد آیت الله جزایری بیان می کنند و از دیدگاه های وی استفاده می کنند این موضوع نشان از آزاد اندیشی آیت الله جزایری دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار