تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۴۱۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین جشنواره بزرگ سطح‌بندی ژیمناستیک خوزستان برگزار می‎شود
جشنواره بزرگ سطح‌بندی ژیمناستیک پسران خوزستان (طرح استعدادیابی) برای نخستین بار برگزار می شود
جشنواره بزرگ سطح‌بندی ژیمناستیک پسران خوزستان (طرح استعدادیابی) برای نخستین بار برگزار می شود.

مقداد قلندرپور، ‌رییس هیات ژیمناستیک استان‌ اظهار کرد:‌ این جشنواره با هدف استعدادیابی و گرامی‎داشت دهه مبارک فجر و یادواره مرحوم عبدالامیر مولوی‎نیا، روز پنج‌شنبه (21 بهمن ماه) به میزبانی خانه ژیمناستیک اهواز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص این جشنواره توضیح داد:‌ حدود 400 ژیمناست از 13 شهرستان در این جشنواره حضور خواهند داشت که از آن‎ها تست‌هایی در سطح یک، دو و سه به عمل می‎آید و طی این سطح‌بندی طرح استعدادیابی نیز انجام می شود.

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان با تاکید بر این‎که هدف جشنواره در وهله اول استعدادیابی است، عنوان کرد:‌ ناظران و کارشناسانی در این جشنواره حضور خواهند داشت که ژیمناست‌های نخبه و مستعد قهرمانی را شناسایی خواهند کرد تا به یاری خدا از این ورزشکاران در آینده در بُعد قهرمانی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: ‌این جشنواره قرار بود به صورت مختلط برگزار شود و دختران زیر 9 سال نیز در آن حضور داشته باشند اما به دلیل یک سری ناهماهنگی‌هایی که به وجود آمد متاسفانه میسر نشد. باوجود این،‌ قصد داریم در آینده‌ای نزدیک جشنواره‎ای را نیز برای بانوان برگزار کنیم.

قلندرپور خاطرنشان کرد: ما در قالب هیات جدید در اولین گام پس از روی کار آمدن، ‌اقدام به برگزاری چنین جشنواره بزرگی کرده‎ایم و قطعا با برنامه‎ریزی‎هایی که انجام خواهیم داد، برگزاری جشنواره‌هایی از این قبیل را در دستورکار قرار خواهیم داد.

وی در پایان یاد‌آور شد:‌ در این جشنواره از تمام پیشکسوتان ژیمناستیک 30 سال گذشته استان دعوت کرده‎ایم و تجلیل از آن‎ها را نیز در برنامه داریم، ضمن این‎که تمام مربیان و روسای هیات‌های شهرستانی به همراه یکسری مسوولان استانی در این جشنواره بزرگ حضور پیدا می کنند.

مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره بزرگ سطح‎بندی ژیمناستیک پسران استان خوزستان از ساعت 9 صبح پنج‎شنبه (21 بهمن‎ماه) در خانه ژیمناستیک اهواز آغاز می‎شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار