تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۴۱۶۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همزمان با دهه فجر
افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت در لالی
همزمان با دهه مبارک فجر، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ططر، خانه بهداشت گچ کرسا و کلینیک ترک دخانیات با حضور مهندس ترکی زاده فرماندار لالی، بخشداران حتی و مرکزی، مهندس صادق سعیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان لالی، مسئولین اجرایی و جمعی از اهالی روستا افتتاح شد
خوزنیوز: همزمان با دهه مبارک فجر، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ططر، خانه بهداشت گچ کرسا و کلینیک ترک دخانیات با حضور مهندس ترکی زاده فرماندار لالی، بخشداران حتی و مرکزی، مهندس صادق سعیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان لالی، مسئولین اجرایی و جمعی از اهالی روستا افتتاح شد.

در ابتدای مراسم افتتاحیه سعیدی به تبیین اهداف و برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حفظ  و ارتقاء سطح سلامت عموم مردم پرداخت و با اشاره به نقش مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و خانه های بهداشت در ارتقاء شاخص های بهداشتی، گفت: با شروع فعالیت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ططر و خانه بهداشت گچ کرسا، شاهد رشد و ارتقاء شاخص های بهداشتی در منطقه تحت پوشش باشیم.

وی گفت: اجرای برنامه تحول نظام سلامت، تلاش های زیادی در کشور برای استقرار یک نظام سلامت خوب که بتواند به تمامی نیازهای جامعه پاسخ دهد، صورت گرفته است. بدون شک طراحی و استقرار نظام شبکه های بهداشتی-درمانی در کشور بعنوان یکی دیگر از برنامه های تحول نظام سلامت، می تواند انقلاب چشمگیری را در برقراری عدالت  در سلامت همه مردم به لحاظ دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی  ایجاد کند و افق های روشنی را برای بهبود کیفیت زندگی مردم در مناطق روستایی و محروم پیشرو داشته باشد.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ططر با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال، به مساحت 1200 متر مربع و زیر بنای 500 متر مربع احداث شده است  که جمعیت 4 هزار نفر را تحت پوشش قرار خوهد داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لالی در پایان افزود: همچنین خانه بهداشت گچ کرسا با اعتباری بالغ بر  یک میلیارد و 500 میلیون ریال، مساحت 140 متر مربع و زیر بنای 75 متر مربع احداث و به بهره برداری رسید تا یک هزار و 500 نفر از جمعیت منطقه از خدمات بهداشتی و درمانی بهره ببرند.
:
:
:
آخرین اخبار