تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۴۱۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نعیم سعداوی: امیدوارم شهباززاده را جذب کنیم/انصاری آقای گل لیگ است
سرمربی تیم‌ فوتبال فولادخوزستان گفت: اسم شهباززاده را به مدیریت باشگاه دادم و روند جذبش در حال انجام است، امیدوارم بتوانیم وی را در ادامه لیگ در اختیار داشته‌باشیم
سرمربی تیم‌ فوتبال فولادخوزستان گفت: اسم شهباززاده را به مدیریت باشگاه دادم و روند جذبش در حال انجام است، امیدوارم بتوانیم وی را در ادامه لیگ در اختیار داشته‌باشیم.

 نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده گفت: پدیده تیمی خوب و استخوان‌دار است که تا به امروز اگرچه نتایج خوبی نگرفته اما برای هر لحظه از دیدارهایش برنامه دارد. این تیم از سرمربی بزرگی مثل رضا مهاجری برخوردار است که انصافا کارش را به نحو احسن انجام می‌دهد.

وی افزود: پدیده تیمی خوب است و مطمئنا اگر تا به امروز نتیجه نگرفته در ادامه لیگ به بهترین شکل نتیجه خواهدگرفت و رتبه‌اش ارتقا خواهدیافت.
سعداوی در خصوص مصدومان و محرومانش گفت: به جز عبدالله ناصری تیم کامل و سرحالی را در اختیار دارم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با تایید حضور شهباززاده در لیست خرید فولاد تاکید کرد:۴، ۵ روز قبل اسم شهباززاده را به مدیریت باشگاه دادم و روند جذبش در حال انجام است، امیدوارم بتوانیم وی را در ادامه لیگ در اختیار داشته‌باشیم.

وی در خصوص داوری‌ها نیز گفت:ترجیح می‌دهم به این قضیه ورود نکنم، داور هم یک انسان است و باید فضا را به شکلی فراهم ‌کنیم که بتواند به بهترین شکل ممکن کارش را انجام دهد.

سعداوی درباره اینکه آیا ساسان انصاری هم در هنگام پیوستن به فولاد اضافه وزن داشت یا نه؟ عنوان کرد: ترجیح می‌دهم در خصوص مسایلی نظر بدهم که به فوتبال ملی ما کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درباره افت ساسان انصاری هم گفت: از وقتی ساسان به تیم‌ما اضافه شده، با اینکه در پست تخصصی خود کار نکرده، عملکرد عالی داشته و با وجود عدم گلزنی در چند هفته اخیر باز هم خوب کار ‌کرده و آقای گل لیگ خواهدبود. ادامه این روند تلاش همه ما را می‌طلبد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار